پسربچه ۵ ساله در رودخانه زرآباد غرق شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۲:۴۴
کد خبر: ۹۳۴۲۶۷
پسربچه ۵ ساله در رودخانه زرآباد غرق شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک پسر بچه پنج ساله در بخش «زرآباد» از توابع شهرستان کنارک بر اثر طغیان رودخانه محلی غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: در پی بارندگی شدید که از روز گذشته شهرهای مختلف منطقه بلوچستان را فرا گرفته، برخی محورهای مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت: به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و شدت بارش‌ها در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان  چهار محور  فتوح به اینکه، فنوج-کتیج-رمشک، جلگه به چاه اسحاق و جلگه به ایرانشهر مسدود شده بود که در حال حاضر محور فنوج به اسپکه بازگشایی شده و تردد در آن امکان پذیر است.

شهنوازی با بیان اینکه  تلاش ماموران راهداری و تیم امدادی برای بازگشایی محور های مسدود شده ادامه دارد تصریح کرد: با فروکش کردن اب از رودخانه‌ها محلی مسیرهای یاد شده باز گشایی می‌شود. بهتر است رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر‌ها تردد کنند و در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان همچنین از فوت یک پسر بچه 5 ساله  در جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پسر بچه در بخش زرآباد بر اثر طغیان رودخانه محلی جان خود را از دست داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز