کوله پشتی جذابی که محافظ شماست + عکس

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۴:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۵۷۵۷
کوله پشتی جذابی که محافظ شماست + عکس
پک Stan مانند سایر کوله‌پشتی‌های بادی، کلاه‌های ایمنی و جلیقه‌ها کار می‌کند، اما هدف آن محافظت کامل‌تر از اطراف سر، گردن، سینه و پشت به مسافران دوچرخه‌سواری است.

خبرگزاری برنا-زهرا وجدانی؛ متخصص کیسه هوای پوشیدنی فرانسوی In & Motion با ارتقای سطح محافظت از سر قابل تورم در حال توسعه کوله‌پشتی دوچرخه‌سواری است که پوششی جدی می‌افزاید. پک Stan مانند سایر کوله‌پشتی‌های بادی، کلاه‌های ایمنی و جلیقه‌ها کار می‌کند، اما هدف آن محافظت کامل‌تر از اطراف سر، گردن، سینه و پشت به مسافران دوچرخه‌سواری است. همچنین برای کار یکپارچه به عنوان کوله پشتی مسافرتی، حمل لپ تاپ و سایر ملزومات کاری روزمره طراحی شده است.

In & Motion از زمان آغاز به کار خود در سال 2014، سیستم های کیسه هوای خودکار فعال شده را برای فعالیت های ورزشی مختلف توسعه داده است. فناوری کیسه هوای OEM آن در جلیقه های شخص ثالث برای ورزش هایی مانند اسکی و اسب سواری استفاده می شود. در واقع، فقط در این ماه، حدود 30 جلیقه آن توسط رقبای موتورسیکلت در رالی داکار 2023 پوشیده شد و این شرکت می‌گوید که در این رویداد کیسه‌های هوای آن 45 بار باد شده است.

فناوری راه‌اندازی کیسه هوای In & Motion حول چیزی ساخته شده است که آن را In&box می‌نامد، یک ماژول الکترونیکی که شامل تمام سنسورها و سخت‌افزار مدیریتی است. این جعبه 1000 بار در ثانیه تجزیه و تحلیل می کند و از منطق الگوریتمی برای شناسایی و پیش بینی سقوط و فعال کردن استقرار استفاده می کند.

Stan نشان‌دهنده حرکت In & Motion به دوچرخه‌سواری است که برای مسافران شهری با دوچرخه‌های معمولی، دوچرخه‌های برقی و اسکوترهای برقی طراحی شده است. In & Motion اولین شرکتی نیست که یک کیسه هوای مخصوص دوچرخه سواری پیشنهاد می کند، اما بسته آن محافظت کامل تری نسبت به آنچه EVOC در سال 2021 نشان داد، ارائه می دهد. Commute Pro Air 18 EVOC پوشش کلاه ایمنی را با باد کردن دور گردن و شانه ها افزایش می دهد، در حالی که پک Stan دارای محافظ سر به همراه پوشش گردن، سینه، شکم و ستون فقرات است. هدف In & Motion کاهش خطر ضربه به سر تا 80 درصد در مقایسه با استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه به عنوان تنها محافظ است.

کوله شتی 1

این شرکت می گوید که کیسه هوا در کمتر از یک دهم ثانیه پس از تشخیص سقوط باز می شود. علاوه بر این، این بسته با یک برنامه گوشی هوشمند جفت می شود تا در صورت باز شدن کیسه هوا به طور خودکار با امدادگران اضطراری تماس گرفته و در صورت لزوم آنها را به مختصات GPS کاربر هدایت کند.

In & Motion در اواخر سال 2022 به شدت شروع به تبلیغ Stan کرد و هنوز در حال آزمایش و توسعه طراحی است و برنامه‌هایی برای عرضه در آینده دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز