اینترکانکشن عیدی وزارت ارتباطات به کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۸۵۸۱
اینترکانکشن عیدی وزارت ارتباطات به کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی
وزیر ارتباطات پاییز امسال، برقراری ارتباط داخلی میان سکوهای ایرانی (اینترکانکشن) تا پایان سال برقرار می‌شود، وعده‌ای که طی چند روز آینده محقق شود.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ حمایت ویژه از پیام‌رسان‌های ایرانی از ابتدای دولت سیزدهم مورد توجه خاص دولت و وزارت ارتباطات بوده است و دستگاه‌های مسئول سعی کردند طی این مدت با حمایت‌های زیرساختی و خدماتی خود، تجربۀ کاربری مردم ایران از سکوهای ایرانی را بهبود ببخشند.

اینترکانکشن، MXP یا برقراری ارتباط داخلی میان پیام‌رسان‌های ایرانی نیز یکی از همین تدبیرها برای بهبود تجربۀ کاربری، مردم در استفاده از سکوهای ایرانی بود.

بسیاری از کاربران گله داشتند که جامعۀ مخاطبین مدنظر آن‌ها در یک سکوی ایرانی متمرکز نیست و آن‌ها مجبور هستند برای ارتباط با مخاطبان مدنظر خود برنامک‌های زیادی را نصب کنند، برای رفع این مشکل دو ایده وجود داشت؛ نخست تجمیع همۀ سکوها ذیل یک سرویس که نوعی بی احترامی به سال‌ها تلاش بخش خصوصی در توسعۀ ابزارهای خود بود و دوم ایجاد امکان برقراری ارتباط داخلی میان آن‌ها، متولیان امر راه دوم را برگزیدند.

زارع‌پور وزیر ارتباطات پاییز امسال خبر داده بود که امکان برقراری ارتباط داخلی میان سکوهای داخلی تا پایان سال فراهم می‌شود، وعده‌ای که فرارسیدن روزهای پایانی سال سبب شد تا مردم و رسانه‌ها پیگیر اجرای آن باشند.

امیر لاجوردی، رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به یکی از همین پیگیری‌ها در میکروبلاگ ایرانی ویراستی نوشت؛ 

ویراست لاجوردی دربارۀ اینترکانکشن

بنابراین باید منتظر رونمایی از این سرویس تا شش روز آینده باشیم به نوعی عملیاتی سازی این امکان در روزهای پایانی سال را باید عیدی وزارت ارتباطات به کاربران سکوهای ایرانی برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز