معرفی بازی نوروزی؛

قهرمانان سیستان؛ یک استراتژیکی جذاب

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۱۵۵۹
قهرمانان سیستان؛ یک استراتژیکی جذاب
قهرمان سیستان یک بازی استراتژی موبایلی برای گروه سنی بیش از دوازده سال است که کاربران می‌توانند در ایام نوروز از آن استفاده کنند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

بازی قهرمانان سیستان چه چیز را روایت می‌کند؟

«در سرزمین افسانه‌ای سیستان، سال‌هاست که نبرد میان موجودات مختلف بر سر منبعی ارزشمند در جریان است. یاقوت سبز، رمز حیات این سرزمین است. برای بدست آوردن این یاقوت کمیاب و با ارزش، قهرمان‌ها و سپاهیان هر سرزمین به نبرد می‌روند و با شکست سایر قهرمانان، شکوه و افتخار را برای سرزمینشان به ارمغان می‌آورند. بازیکنان می‌توانند این بازی استراتژیک را به صورت آنلاین در برابر حریفان واقعی در سراسر جان انجام دهند».

 

کنسول مورد استفاده: اندروید ـ تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: +دوازده سال

سبک: استراتژی

حجم فایل: یکصد و سی و هشت مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: بیش از نود و هفت هزار نصب فعال

سازنده: گروه بازی‌سازی طراحان سفید

لینک نصب: https://sistanlegends.com/

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز