معرفی بازی نوروزی؛

"مدافعان آزادی" روایتی متفاوت از مبارزۀ مدافعان حرم با تروریست‌های داعش

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۵۲۷۵۰
مدافعان آزادی روایتی متفاوت از مبارزۀ مدافعان حرم با تروریست‌های داعش
"مدافعان آزادی" یک بازی اکشن برای گرامیداشت تلاش‌های مدافعان حرم به خصوص شهید محسن حججی است که بازی کردن آن در ایام نوروز بسیار جذاب خواهد بود.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

 

داستان بازی "مدافعان آزادی"

گروه تروریستی داعش سه سال بعد از آغاز آشوب‌های خیابانی در سوریه با کمک نیروهای نظامی محور عبری، عربی و غربی توانست بر بخش‌های زیادی از عراق و سوریه مسلط شود.

خطر این گروه تروریستی برای مردم عادی و تلاشش برای آسیب رساندن به حرم‌های مقدس شیعیان سبب شد تا مدافعان حرم از جای جای ممالک اسلامی گردهم آیند و تحت فرماندهی شهید سلیمانی و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به نبرد با داعش بروند، البته که نقش مرجع بزرگ شیعیان عراق حضرت آیت‌الله سیدعلی سیستانی نیز در شکست نهایی این تروریست‌ها بی‌بدیل بود.

روایت صحیح چند سال تلاش بی‌دریغ مدافعان حرم مگر از راه هنر و فرهنگ ممکن نخواهد بود، بازی‌های ویدئویی یکی از بهترین قالب‌ها برای ساخت روایاتی درست از ایثار و فداکاری آن‌ها خواهد بود.

بازی "مدافعان آزادی" یکی از همین تلاش‌ها برای ساخت روایتی هنرمندانه از فداکاری‌های مدافعان حرم است که بازیکن را به عنوان یک مدافع حرم مامور به مبارزه با داعش می‌کند. این بازی نامزد بهترین دستاورد هنری دوبعدی در هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران نیز شده است.

 

ویژگی‌های بازی

‌- بخش آنلاین بازی [ co-op ]
‌- بازی جدید و متفاوت
‌-مراحل و ماموریت های متفاوت
‌-شخصیت هایی جذاب
‌- تجهیزات جنگی و مدیریت منابع جنگ
‌- اسلحه هایی متفاوت
‌- چالش جدول امتیازات شجاعت
 

نمایی از بازی

مشخصات بازی

نام بازی: "مدافعان آزادی

کنسول مورد استفاده: تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: + دوازده سال

سبک: اکشن

حجم فایل: هشتاد و هفت مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: بیش از سیصد و ده هزار

سازنده:  استودیو مارس

لینک نصب

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز