معرفی بازی نوروزی؛

هفت روایت از هفت قهرمان ملی ایران زمین

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۴۱۷۸
هفت روایت از هفت قهرمان ملی ایران زمین
"فرماندهان" بازی ترکیبی ویژۀ خردسالان است که تلاش دارد تا کودکان ایرانی را ضمن استفاده از بازی با فرهنگ ایرانی و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

بازی فرماندهان

 

داستان بازی قهرمانان

بازی‌های ویدئویی یکی از بهترین ابزارها برای انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌های یک کشور هستند، بازیکن‌ها در قالب آن‌ها از تاریخ و گذشتۀ سرزمین خود آگاه می‌شوند.

بازی «فرماندهان» یک کمیک موشن ترکیبی همراه با بازی است که زندگی هفت تن از فرماندهان شهید بزرگ دفاع مقدس را روایت می‌کند، این مجموعه جذاب و دیدنی برای ردۀ سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

بازی ترکیبی «فرماندهان»  تلاش دارد تا مخاطبان خود را ضمن بازی با ابعاد شخصیتی، تحصیلی، خلاقیت ها و شجاعت های قهرمانان همیشگی این مرزو بوم بیشتر آشنا کند. 

بازیکن در طی مراحل بازی علاوه بر مشاهدۀ کمک موشن‌های هر داستان، امکان دسترسی به اسناد، تصاویر و فیلم های واقعی مربوط به فرماندهان شهید را نیز خواهد داشت.

حسن تهرانی مقدم، عباس دوران، احمد کاظمی، مصطفی چمران، صیاد شیرازی، احمد متوسلیان و شهید حسن آبشناسان، هفت فرماندۀ شهید بزرگی هستند که بازی «قهرمانان» به روایت زندگی‌ آن‌ها می‌پردازد.

بازی فرماندهان

 

ویژگی‌های بازی

ـ داستانی زیبا و جذاب 

ـ روایت داستان ها با صدایی شیوا و لحنی جذاب 

ـ تصویرسازی قوی همراه با انیمیت صحنه داستان ها

ـ زندگی نامه خطی به همراه اسناد، تصاویر و فیلم های واقعی 

ـ بازی های زیبا، جذاب و سرگرم کننده متناسب با هر شهید

 

نمایی از بازی 

 

اطلاعات کلی بازی

نام بازی: فرماندهان

کنسول مورد استفاده: تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: 3+ سال

سبک: اکشن، داستانی

حجم فایل: 64 مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: 50+ هزار

سازنده:  مهاد استودیو بازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی

لینک نصب

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز