در ویراستی؛

وزیر ارتباطات: تاکنون ۱۵ میلیون ایرانی عضو پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده‌اند

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۸۲۶۰۷
وزیر ارتباطات: تاکنون ۱۵ میلیون ایرانی عضو پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده‌اند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته با انتشار وبراستی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام خبر پیوستن ۹۵ درصد از دستگاه‌های کشور به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، اعلام کرد که تاکنون ۱۵ میلیون ایرانی عضو این پنجره شده‌اند.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ تکمیل پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یکی از جدی‌ترین برنامه‌های حوزه فناوری دولت سیزدهم در طول مدت ۲۰ ماهه مسئولیت خود بوده است. 

دولت تلاش می‌کند تا طی برنامه‌ای مدون هر مقدار که می‌تواند، خدمات خود را فناوری محور کند و ضرورت مراجعه فیزیکی مردم به دستگاه‌های دولتی را کاهش دهد.

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند که شواهد نشان می‌دهد در حال طی کردن مراحل تکمیلی خود است، سامانه‌ای برای تجمیع خدمات دولت به مردم محسوب می‌شود که دستگاه‌ها با اتصال سامانه‌های غیرمتمرکز خود به آن، امکان دریافت خدمات متمرکز برای مردم را فراهم می‌سازنند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با انتشار ویراستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که بیش از ۹۵ درصد دستگاه‌های کشور دستکم ۵۰ درصد خدماتشان را در این سامانه قرار داده‌اند.

زارع در این رابطه نوشت؛ «یکی از اقدامات مهم 20 ماه گذشته که حاصل کارِ گروهی همه دستگاهها است،‌راه‌اندازی «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» است که تاکنون بیش از 95 درصددستگاهها متصل و قریب به 50 درصدخدمات خودشون رو از این طریق ارائه می‌کنند.15میلیون نفر تا حالا عضو شده اند.توصیه میکنم حتما امتحان کنید؛بسیار کاربردی است.my.gov.ir»

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

اکنون باید منتظر ماند تا طی ماه‌های آینده مشخص شود که بعد از تکمیل این اتصال گام بعدی برای تحقق دولت هوشمند چه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز