رقابت بهترین فیلم‌های جشنواره‌های داخلی در جشنواره فیلم «مقاومت»

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۶۴۸۳
رقابت بهترین فیلم‌های جشنواره‌های داخلی در جشنواره فیلم «مقاومت»
بهترین فیلم‌هایی که ۴۰ سال اخیر در جشنواره‌های داخلی برگزیده شده‌اند در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، یکی از وجوه متمایز و جریان‌ساز جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، ایجاد زمینه مناسب برای بررسی و ارزیابی بهترین فیلم دیگر جشنواره‌های کشور، برای جامعه مخاطبان است. آن‌چه مدیریت و بدنه سینمای کشور برای هدایت، نظارت و حمایت دستگاه عظیم فیلم و سینما بدان نیازمند است.

از این ‌رو در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» ی این رویداد هنری آثاری از فیلم و سینمای انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس که در تمامی جشنواره‌های داخلی جایزه «بهترین فیلم» را در ۴۰ سال گذشته در قالب های «سینمایی»، «تله فیلم»، «کوتاه»، «مستند»، «پویانمایی»، و «نماهنگ» دریافت کرده‌اند، به مسابقه گذاشته می‌شود.

هیات داوران این بخش هشت تندیس و دیپلم افتخار به بهترین فیلم بلند سینمایی، بهترین تله فیلم، بهترین فیلم بلند مستند، فیلم کوتاه مستند، فیلم کوتاه داستانی، بهترین فیلم بلندپویانمایی، بهترین فیلم کوتاه پویانمایی و بهترین نماهنگ اهدا خواهد کرد.

بدیهی‌ است که متقاضیان حضور در این بخش می‌بایستی دیپلم افتخار و یا لوح تقدیر خود را که برای بهترین فیلم دریافت کرده اند، در سایت جشنواره بارگذاری کنند.

آخرین مهلت بارگذاری تصویر دیپلم افتخار و یا لوح تقدیر آثار در بخش «جشنواره جشنواره‌ها» پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در ۲ زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانی بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای «مقاومت»»، «روایت قلم» و «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

 

نظر شما