پرس تی‌وی بررسی می‌کند؛

تغییر نگاه جامعه جهانی به اشغال یمن در «از قلم افتاده»

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۰۵۸۴
تغییر نگاه جامعه جهانی به اشغال یمن در «از قلم افتاده»
موضوع برنامه «از قلم افتاده» (Under Reported) شبکه پرس تی وی اختصاص به پیروزهای اخیر ارتش و انصارالله یمن و تغییر نگاه جامعه جهانی به اشغال این کشور دارد.

به گزارش برنا، «از قلم افتاده» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب در برنامه این هفته خود با استناد به خبر پایگاه خبری المسیره به این خبر می‌پردازد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله عملیات گسترده‌ای علیه ده ها پایگاه نیروهای ائتلاف سعودی در محور عملیاتی جیزان در مرز این کشور و عربستان انجام داده و کنترل ۳۰ پایگاه نظامی را به دست گرفته‌اند.

این موضوع از این منظر قابل بررسی و واکاوی است که با ضربات سهمگین ارتش یمن، نگاه جامعه جهانی که روزگاری از نظام سعودی حمایت می‌کرد در حال تغییر است. 7 سال جنگ عربستان علیه یمن ثابت کرده که ارتش سعودی ضعیف و سست است و از سوی دیگر، نظام سیاسی صنعا و در راس آن نیروهای ارتش ملی و جنبش انصارالله به تکمیل اهداف خود ادامه می‌دهند.

برنامه «از قلم افتاده» پنج شنبه ساعت 16:20 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز روز جمعه ساعت 05:00 و 00:00، روز شنبه ساعت 08:20 و یکشنبه ساعت 14:00 و 21:20 به روی آنتن می‌‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز