شب گذشته و در فرهنگسرای اندیشه؛

اختتامیه جشنواره فیلم پرواز برگزار شد + لیست برندگان

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۶۳۸۴
اختتامیه جشنواره فیلم پرواز برگزار شد + لیست برندگان
برندگان پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی شب گذشته در فرهنگسرای اندیشه مشخص شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز شب گذشته (۲۴ دی ماه) با حضور هیأت داوران، فیلمسازان و جمع کثیری از علاقه‌مندان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمد نظری به عنوان مجری مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حضار، از محمدرضا شرف‌الدین به عنوان دبیر این دوره از جشنواره دعوت کرد روی سن بیاید.

شرف‌الدین در ابتدا با اشاره به کیفیت بالای آثار ارسال شده به دبیرخانه گفت: خوشبختانه تمامی آثار ارسال شده در این دوره از جشنواره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودند و همین کار هیأت داوران را برای انتخاب برگزیدگان مقداری دشوار کرده بود. خوشحالم که پس از برگزاری جلسات فراوان، هیأت داوران در نهایت توانستند در انتخاب نهایی برندگان به یک تصمیم مشترک برسند. امیدوارم در دوره‌های آتی نیز همچنان شاهد استقبال فیلمسازان از جشنواره باشیم.

پس از اتمام صحبت‌های شرف‌الدین، دکتر محمد نظری از هیأت داوران و برخی از چهره‌های هنری حاضر در سالن دعوت کرد تا با حضور روی سن اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره را اعلام کنند.

اسامی نامزدها و برندگان بخش‌های مختلف پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز به شرح زیر اعلام شد:

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز