آخرین خبر از وضعیت فرزاد فرزین

۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۴۳۹۰
آخرین خبر از وضعیت فرزاد فرزین
فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که برای برگزاری کنسرت مشترک با الیاس یالچینتاش به ترکیه رفته است و به دلیل ابتلا به کرونا پس از کاهش هوشیاری زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفته، همچنان در بیمارستانی در استانبول، بستری است.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرزاد فرزین ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که او در بخشی از این ویدئو، تاکید کرد هیچ چیزی برای او ارزشمندتر از لطف مردم نیست و امیدوار است دوباره در کنسرتی جدید و در شرایطی که حالش بهتر شده است، با علاقه‌مندانش دیدار کند.»

او ادامه داد: «نسبت به چند روز گذشته حال بهتری دارم و از مردم می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.»

همچنین فرزین در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام به همه عزیزان دلم؛ قصد نداشتم این پست رو بگذارم اما وظیفه ام دیدم به خاطر حجم محبت شما عزیزانم شمارو در جریان وضعیتم بگذارم، لطفا با دقت ببینید.

خدارو شکر میکنم روز به روز ارزش شمارو بیشتر خداوند برای منِ کمترین روشن می‌کنه فکر میکنم تصاویر گویای همه چیز هست و در آخر:

من به خاطر نه یک بلکه ۱۰۰ کنسرت هم حاضر نیستم احساسات و عواطف شما و دوستان و خانواده بزرگ و میلیونی خودم رو جریحه دار کنم، مگه این دنیا و مادیات چقدر ارزش داره که به خاطرش این همه انسان را نگران کنم؟.

به جای قضاوت زود هنگام، بدبینی و نفرت پراکنی، محبت، دوستی و‌ عشق رو رواج بدیم رفقا که شَک‌ نداشته باشید این ماندگار خواهد بود.

خدایا شکرت که این مردم با محبت رو به من هدیه دادی

و سّلام

یاعلی.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز