«جان داد» در جشنواره ایسکیا ایتالیا

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۴:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۳۸۵۸
«جان داد» در جشنواره ایسکیا ایتالیا
فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی به عنوان تنها فیلم ایرانی بخش رسمی مسابقه جشنواره ایسکیا در ایتالیا نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگرانی سهیلا پورمحمدی و تهیه کنندگی جواد رمضانی در بیستمین دوره جشنواره ایسکیا ایتالیا با ۱۴ فیلم کوتاه دیگر از کشورهای مختلف رقابت خواهد کرد.

گفتنی است «جان داد» در دو جشنواره ایسکیا و ایسکیا گلوبال ایتالیا که از مهم‌ترین جشنواره‌های جزیره ایسکیا هستند، به نمایش در خواهد آمد.

«جان داد» پیش از این در جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، جوایز ایسفا، فیلمهای ایرانی زوریخ،  کودکان بیجینگ، زنان ترکیه، میهودوی نیویورک، جشنواره زنان پاکستان، ایسکیا گلوبال ایتالیا، سینمامبینته ایتالیا و جشنواره فیلمهای مستقل نیکل کانادا به نمایش درآمده و توانسته در جشنواره‌های «روتاری» و  «اینونو» ترکیه جایزه اول جشنواره و همچنین جایزه ویژه هیات داوران جشنواره  «فیلم کوتاه تهران» را از آن خود کند.

پخش بین المللی این فیلم برعهده گروه پخش فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد است.

بیستمین دوره جشنواره ایسکیا امسال در تاریخ ۴ تا ۱۱ تیرماه سال جاری  (۲۵ ژوئن تا ۲ جولای) در جزیره ایسکیای ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام //

نظر شما