پیش‌از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی پروانه نمایش دریافت کنید

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۰۴:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۸۷۹۳
پیش‌از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی پروانه نمایش دریافت کنید
مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم درباره لزوم دریافت مجوز نمایش فیلم پیش از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی در صفحه مجازی خود نوشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ روح‌الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم در صفحه مجازی خود خطاب به فیلمسازان بر ضرورت دریافت مجوز نمایش فیلم پیش از حضور در جشنواره‌های خارجی تاکید کرد.

متن پیام او بدین شرح است: «با سلام

از همه همکاران خود در عرصه فرهنگ و هنر بخصوص اهالی سینما خواهش می‌کنم پیرامون آثار خود مراقبت‌های ویژه و حرفه ای داشته باشند. همانگونه که در مسیر نگارش و تولید و پس تولید تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند تا از حرفه ای ترین عوامل و ابزار و مسائل در جهت ارتقای سطح کیفی آثار خود بهره بگیرند انتظار میرود پس از پایان تولید و آما‌ده سازی اثر نیز همینقدر دقت و مراقبت داشته باشند.

طی یکی دو ماه اخیر بارها از ضرورت رعایت مقررات و قوانین شرکت در جشنواره های خارجی صحبت شده است و از همه سینماگران محترم درخواست همکاری شده است. با توجه به اتفاقاتی که در جریان است و تبعات جدی برای آثاری که بدون مجوز در جشنواره ها شرکت می‌کنند اول از باب وظیفه و بعد بواسطه اینکه خود را پیش از آنکه یک مدیر بدانم، یک نویسنده و کارگردان می‌دانم و‌ در جریان مصائب و مشکلات عدیده تولیدات سینمایی بوده و هستم، بار دیگر خواهش می‌کنم حتما و حتما پیش از ارسال آثار خود به هر جشنواره یا نمایش آن در هر برنامه و فستیوال و یا پیش از واگذاری هر گونه رایت فیلم، مجوز نمایش دریافت کنند.

نفس حضور در جشنواره های خارجی از نظر سازمان سینمایی نه تنها هیچ منع و ضرری ندارد بلکه بالقوه می‌تواند موجب شکوه و بالندگی سینمای ایران شود بنابرین تعامل دو سویه بین سینماگران و مدیران و حرکت بر مدار قانون، در نهایت به نفع سینمای ایران و مخاطبین این سینما تمام خواهد شد.»

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز