مراسمی مشترک بین ارتش و خانه کتاب و ادبیات ایران

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۸۱۴۴
مراسمی مشترک بین ارتش و خانه کتاب و ادبیات ایران
کتاب‌های «مسابقات قهرمانی نظامیان جهان» و «عقاب، عشق ماندگار» از مجموعه آثار ارتش جمهوری اسلامی ایران نقد و بررسی می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ صبح چهارشنبه (27 مهر ماه) دو کتاب «مسابقات قهرمانی نظامیان جهان» و «عقاب، عشق ماندگار» در محل سرای کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

کتاب «مسابقات قهرمانی نظامیان جهان» اثری به قلم هادی حق‌جو و پیمان ایوانی است و در مراسم نقد فردا جمشید فولادی و رضا جهانفر درباره آن سخن خواهند گفت. همچنین کتاب «عقاب، عشق ماندگار» نیز توسط هادی حق‌جو به رشته تحریر درآمده و توسط بیژن ذوالفقار نسب و مجید جلالی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. 

گفتنی است این مراسم به صورت مشترک توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران تدارک دیده شده است. این برنامه از طریق حساب کاربری سایت آپارات خانه کتاب نیز به طور زنده پخش خواهد شد. 

علاقمندان می‌توانند جهت حضور مجازی در نشست کتاب «مسابقات قهرمانی نظامیان جهان» از ساعت 8 الی 9:30 وارد صفحه اختصاصی خانه کتاب و ادبیات ایران در سایت آپارات شوند. همچنین جهت شرکت مجازی در نشست «عقاب، عشق ماندگار» از ساعت 9:30 الی 11 به آدرس بالا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز