مصاحبه هفته؛

دلگرمی وزیر ارشاد درباره جشنواره فیلم فجر

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۴۱۳۷۴۶
دلگرمی وزیر ارشاد درباره جشنواره فیلم فجر
وزیر فرهنگ در رابطه با برخی فضاسازی‌ها درباره تحریم جشنواره فیلم فجرگفت: در خصوص جشنواره حقیقت هم، دویست نفر از تحریم آن صحبت به میان آوردند اما از حدود 540 فیلم فقط 8 فیلم انصراف دادند. ما هیچ نگرانی در این رابطه نداریم زیرا اکثریت قریب به اتفاق هنرمندان نسبت به مردم و نسبت به امید افرینی متعهد هستند.

«محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "اقدامات وزارت فرهنگ برای جبران خسارت به سینما داران" در پی اغتشاشات اخیر، گفت: بسته حمایتی را در صف تصویب و در دستور کار هیئت دولت داریم تا بتوانیم حمایت های خوبی را برای سینماداران فراهم کنیم. این از موضوعات مورد تاکید رئیس جمهور است و ایشان پیگیری هایی را در این رابطه به من موکل کرده اند، تلاش داریم بسته حمایتی مناسبی را در اختیار سینما داران قرار دهیم. 

وی در ادامه بیان کرد: البته ما کارهایی را در این زمینه به انجام رسانده ایم، تخفیفاتی را گاها اعلام میکنیم، اما در حال حاضر در حال تدوین یک برنامه کلی در این زمینه هستیم. 

وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی در رابطه با برخی فضاسازی‌ها درخصوص احتمال تحریم جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: در خصوص جشنواره  حقیقت هم، دویست نفر از تحریم آن صحبت به میان آوردند اما از حدود 540 فیلم فقط 8 فیلم انصراف دادند. ما هیچ نگرانی در این رابطه نداریم زیرا اکثریت قریب به اتفاق هنرمندان نسبت به مردم و نسبت به امید افرینی متعهد هستند و مطمئن هستیم همگی با اشتیاق در صحنه حضور پیدا خواهندکرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز