پیام تسلیت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پی رحلت ۲ هنرمند پیشکسوت

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۴۳۸۵۹۸
پیام تسلیت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پی رحلت ۲ هنرمند پیشکسوت
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیام‌هایی جداگانه رحلت ۲ هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی و تعزیه ایران زنده‌یادان حسن ناهید و علاءالدین قاسمی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیام‌هایی جداگانه رحلت ۲ هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی و تعزیه ایران زنده‌یادان حسن ناهید و علاءالدین قاسمی را به خانواده ایشان و همچنین جامعه موسیقی و تعزیه کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال شکیبایی و صبر همراه با سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت کرد.

در پیام تسلیت سید مجید پوراحمدی برای درگذشت زنده‌یاد حسن ناهید آمده است:

«رحلت استاد بزرگ و گرانقدر موسیقی ایران، زنده یاد حسن ناهید را که همواره صدای جادویی و جاودانه «نی» ایشان ماندگار خواهد بود؛ به خانواده معظم وی و اهالی موسیقی ایران زمین تسلیت عرض نموده و برای ایشان ، شکیبایی و صبر را از خداوند متعال مسئلت می ‌کنم.

بدون تردید یاد و خاطره استاد زنده یاد حسن ناهید همواره گرامی و راهش پر رهرو و ادامه دار خواهد بود.»

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین در پیامی جداگانه درگذشت علاءالدین قاسمی، هنرمند پیشکسوت تعزیه را نیز به خانواده محترم ایشان و جامعه تعزیه خوانان کشور تسلیت گفت.

سید مجید پوراحمدی در پیام خود ضمن تسلیت ضایعه درگذشت این هنرمند پیشکسوت به خانواده هنر ایران، از آن مرحوم به عنوان معدود هنرمندانی یاد کرد که برای شناساندن و معرفی هنر نمایشی تعزیه این هنر ریشه‌دار، تلاش‌های فراوانی را انجام داد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عیادت اخیر خود از علاءالدین قاسمی، اظهار کرد: همواره از وی به عنوان یکی از بهترین شهادت‌خوانان ایرانی نام ‌برده و او را به نکویی یاد می‌کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز