کلینت ایستوود در ۹۲ سالگی «هیات منصفه شماره ۲» را می‌سازد

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۵۰۱۲
کلینت ایستوود در ۹۲ سالگی «هیات منصفه شماره ۲» را می‌سازد
بازیگر و کارگردانی که نزدیک به ۵۰ فیلم در طول ۶ دهه فعالیت هنری در کارنامه دارد، آخرین فیلمش را با عنوان «هیات منصفه شماره ۲» Juror#۲ می‌سازد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا؛ایستوود ۹۲ ساله در حال شروع کارگردانی فیلمی است که از آن به عنوان آخرین فیلمش یاد شده است.

وی که نزدیک به ۵۰ سال با کمپانی برادران وارنر همکاری کرده قصد دارد آخرین فیلمش را نیز برای همین کمپانی کارگردانی کند.

کلینت ایستوود از زمان اکران «گرن تورینو» در سال ۲۰۰۸ به طور انحصاری برای برادران وارنر کار کرده است و ۱۰ فیلم دیگر از جمله «تک‌تیرانداز آمریکایی»، «سالی»،‌ «ریچارد جول» را برای آنها ساخته است.

از آخرین پروژه ایستوود با عنوان «هیات منصفه شماره ۲» یاد شده که درباره یک عضو هیات منصفه در رسیدگی به یک پرونده قتل در دادگاه است که ممکن است قاتل خود او باشد.

درباره تاریخ شروع فیلمبرداری چیزی گفته نشده اما به نظر می‌رسد ایستوود مذاکره با یک ستاره هالیوودی جوان را برای نقش اول آغاز کرده است.

هر چند ایستوود درباره بازنشستگی چیزی نگفته اما به نظر می‌رسد وی در آستانه ۹۳ سالگی باید پس از این فیلم به بازنشستگی فکر کند.

وی ۴ جایزه اسکار در کارنامه دارد و فیلم «هیات منصفه شماره ۲» چهلمین فیلم است که کارگردانی می‌کند و مکمل میراث بزرگ بازیگری وی است.

انتهای پیام//

نظر شما