ستاره سازی برنا ؛ بخش دوم

نوید محمد زاده مرد ۸۶ میلیاردی سینمای ایران

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۹۴۳۴
نوید محمد زاده مرد ۸۶ میلیاردی سینمای ایران
حتما برای شما هم جالب است که بدانید هر یک از بازیگران مرد ستاره سینمای ایران با چه پتانسیلی می توانند گیشه پرده نقره ای را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فروش سینمای ایران به عناصر مختلفی بستگی دارد که شاید بخش عمده ای از آن این روزها به ژانر مرتبط شود و طبیعی است که سلیقه سینمای مردم ما به سمت کمدی نگاهی جدی تر دارد و آثار کمدی سینمای ایران در گیشه و جذب مخاطب به سالن های سینما معمولا ناجی بوده است. 

آیا می دانید عامل اصلی فروش آثار سینمایی به ویترین و ستاره های فیلم ها مرتبط می شود ؟ ستاره ها در سینما می توانند بازیگران باشند یا در معدودی موارد کارگردانان صاحب نام نیز توانایی کشاندن مخاطب به سالن ها را دارند اما نکته اینجاست که کدام گروه از بازیگران در بالا بردن توانمندی فروش یک فیلم حضوری جدی تر دارند. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران مرد در افزایش فروش گیشه نقشی پررنگ تر را در این سالها ایفاء کرده اند و در واقع ستاره های زن سینما ذیل مردان توانسته اند کشش مخاطب به سالن های  سینما را افزایش دهند. 

در گزارشی تصمیم داریم میزان فروش حدودی چند بازیگر ستاره را بر اساس اعداد و ارقامی که به شکل رسمی وجود دارد بررسی کنیم:

نوید محمد زاده 

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده قبل از اینکه یک بازیگر سینما باشد یک ستاره تئاتر محسوب می شود و او بر خلاف خیلی از ستاره های سینما مسیر حرفه ایش را از روزهای کم پولی و کم درآمدی سالن های تئاتر آغاز کرد . 

نوید محمدزاده مصداق بارز یک بازیگر خاک صحنه خورده است که در کنار بسیاری از اهالی تئاتر سالن های کم تماشاگر و کم درآمد نمایش را تجربه کرده است و با اجرای نمایش های مختلف و تمرینات تئاتری به جایگاهی از بازیگری رسید که با درخشش در سینما ره صد ساله پرده نقره ای را به واسطه توانمندی هایی که در بازیگری داشت به یک باره طی کرد و به سرعت به ستاره سینما تبدیل شد. 

او این روزها در کنار احمد مهران فر ایفاگر یکی از متفاوت ترین نقش های سریال در شبکه نمایش خانگی است که اتفاقا با آکتور به شدت مورد توجه علاقمندان سریال های پلتفرم های شبکه نمایش خانگی قرار گرفته است. 

اگر به کارنامه سینمایی نوید محمدزاده دقت کنیم به رکوردهایی متفاوت از فروش و تعداد جلب مخاطب می رسیم . 

محمدزاده با مجموع فروش فیلم های سینمایی اش عددی حدود 86میلیارد و 799میلیون و 268 هزار و 532تومان  را به سینما آورده است که این به حضور  8میلیون 971هزار و 886نفر  مخاطب در سالن ها مرتبط می شود. 

پرفروش ترین  فیلم سال این بازیگر در  1398 روی پرده رفته است که  42میلیارد و 907میلیون 153هزار تومان فروش داشته است و در سال 1393 او با 334میلیون و 109 هزار تومان یک فیلم کم ا قبال را تجربه کرده است.  

پر واضح است که فیلم متری شش و نیم با    27میلیارد و 785میلیون و 965هزار تومان پرمخاطب ترین فیلم او بوده است که  2 میلیون و 317هزار و 445 مخاطب را به سالن کشانده است.  

کم فروش ترین فیلم نوید محمد زاده فیلم سیزده به کارگردانی هومن سیدی بوده است که فقط 334میلیون و 109هزار  و 500 تومان فروش داشته است. 

و البته نوید محمد زاده با فیلم ناهید که فقط 62هزار  و 347 مخاطب داشته است سالن های خلوت سینما را هم تجربه کرده است. 

ادامه دارد...

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز