نمایش ۱۴ فیلم در روز سوم هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه»

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۱:۳۳
کد خبر: ۴۱۰۲۵۲
نمایش ۱۴ فیلم در روز سوم هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه»
14 فیلم در سومین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه» نمایش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در سومین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه» مروری بر فرهنگ دیداری کودکان ایران، روز یکشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۳ بعد از ظهر ۱۴ فیلم در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

«تماشاخانه کارنامه» جشنواره فیلمی است که به عنوان بخشی از نمایشگاه کارنامه فرهنگ دیداری کودکان ایران در سالن سینما برگزار می شود. در این جشنواره برنامه ای مدون برای مرور سینمای کودک از فیلم های ایرانی دهه  ۱۳۳۰تا ۱۳۶۰در نظر گرفته شده است. در سومین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه»، روز یکشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۳ بعدازظهر، ۱۴ فیلم در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

در سومین روز از هفته فیلم «تماشاخانه کارنامه» فیلم های «موش و گربه»، «خوشه گندم» و «اردک حسود» از اسفندیار احمدیه، فیلم های «موش با اراده»، «مرغ ماهی خوار» و «لاک پشت و مرغابی» از جعفر تجارتچی، فیلم های «ارزش هر چیز»، «بهترین دوست شما» و «پاداش» از دلارا رسولی، «گل و بلبل» از فریدون فرشباف و فیلم های «بیمه عمر»، «دل موش پوست پلنگ»، «گربه ها» و «خروس بی محل» از نصرت الله کریمی به نمایش در می آید.

«نمایشگاه کارنامه؛ فرهنگ دیداری کودکان ایران» تا روز ۲۵ مردادماه در موزه هنرهای معاصر تهران برقرار می باشد. علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر، جمعه ها از ساعت ۳ تا ۷ عصر به جز شنبه ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز