شاهکار مچی سواچ

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۱:۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۹۲۰۳
شاهکار مچی سواچ
ساعت Omega Speedmaster Moon در پی همکاری بسیار موفق میان شرکت امگا با کمپانی مادر خود، سواچ افزایش یافت. مدل Speedmaster Moonwatch که قیمتی حدود 7000 دلار دارد، نمونه ارتقا یافته از اولین ساعتی است که در ماه استفاده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، فروش ساعت Omega Speedmaster Moon در پی همکاری بسیار موفق میان شرکت امگا با کمپانی مادر خود، سواچ  افزایش یافت. مدل Speedmaster Moonwatch که قیمتی حدود 7000 دلار دارد، نمونه ارتقا یافته از اولین ساعتی است که در ماه استفاده شد. هایک، مدیرعامل گروه سواچ AG در مصاحبه‌ای رسانه‌ای در دفتر مرکزی این شرکت در سوئیس عنوان کرد: فروش در فروشگاه‌های امگا بعد ا زعرضه MoonSwatch 250 بیش از 50 درصد از نظر دلاری در ماه مارس افزایش پیدا کرده است. 

وی افزود: فروش تمام مدل‌های Speedmaster از زمان عرضه MoonSwatch افزایش چشمگیری داشته است. مون‌سواچ اصلی از یک صفحه مشکی و شیشه هسالیت تشکیل شده اگرچه این مدل تجاری انواعی در نمونه‌های دیگر کالیبر اتوماتیک، قاب‌های سرامیکی و طلایی نیز به فروش می‌رسد.

MoonSwatch، یک ساعت کوارتز رانده در سه نمونه با بدنه کامپوزیت، سرامیکی و پلاستیکی است. مدل جدید مشترک امگا و سواچ طراحی شبیه به نمونه Speedmaster دارد.

بعد از رونمایی مدل جدید سواچ و امگا، هزاران مشتری مشتاق برای دستیابی به این مدل که در رنگ‌های متنوع و بر اساس اجرام آسمانی منظومه شمسی عرضه می‌شود به فروشگاه‌های این شرکت هجوم آوردند. این ساعت‌ها به سرعت فروخته شد و تقاضا همچنان از میزان عرضه در فروشگاه‌های 110 Swatch بیشتر است.

امگا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین واحد زیر مجموعه نشان تجاری سواچ است که شامل تولیدکنندگان سطح بالا Breguet و Blancpain و همچنین محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ Longines می‌شود. ساعت ماه، اولین بار توسط نیل آرمسترانگ و دیگر فضانوردان همراه او در ماموریت آپولو به ماه در سال 1969 استفاده شد اما این نشان تجاری علیرغم همه نوآوری‌هایش برای سالیان متمادی  پشت سر رولکس قرار داشت. 

فروشندگان موبایل

مدیرعامل سواچ تصریح کرد: ساعت «سواچ ماه» به صورت آنلاین فروخته نمی شود اما این مدل به زودی در نقاط بیشتری از جمله فروشگاه‌های موبایل در اختیار مردم اروپا قرار خواهد گرفت. سواچ بنا دارد تا 25 فروشگاه دیگر را برای فروش MoonSwatch در جولای و آگوست اضافه کند، این فروشگاه‌ها در نقاط مختلف جهان از جمله سوئیس، تایلند، مالزی و آمریکا قرار دارد.

سواچ همچنین قصد دارد تا یازده فروشگاه خرده فروشی انعطاف پذیر را در طول تابستان برای فروش مدل‌های مختلف MoonSwatch راه اندازی کند.

ساعت

هایک بدون اشاره به جزئیاتی در مورد اینکه کدام فروشگاه‌های تلفن همراه به عرضه محصولات این شرکت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: «یازده فروشگاه خرده فروشی به توزیع محصولات سواچ خواهند پرداخت، ما به سراغ مصرف کننده و جایی که او زندگی می‌کند،‌ خواهیم رفت اما این توزیع درب منازل آن‌ها نخواهد بود و مدت زمان استفاده از این روش نیز بسیار کوتاه است».،

مدیر سواچ در ادامه عنوان کرد: علاقه زیاد مردم به استفاده از مدل خاطره انگیز MoonSwatch علاقه به برند سواچ را احیا کرده است به ویژه درباره مصرف کنندگان جوانی که این نشان تجاری را به عنوان محرک جالبی که ممکن است نسل های قبلی داشته باشند، نگاه نمی‌کردند، این کار همچنین به جذب مشتریان جدید برای مدل‌های لوکس Omega کمک کرده است که شامل ساعت‌های Seamaster و Constellation می‌شود.

برایان دافی، مدیر اجرایی فروشگاه خرده‌فروش ساعت‌های سوئیس، در مصاحبه‌ای عنوان کرد: کاری که آنها با نسخه سواچ مون‌واچ انجام دادند، نبوغ بود و بدون شک بر تقاضای فروش تأثیر مثبت گذاشته است.»

بلومبرگ در گزارش خود تاکید می‌کند که سواچ برای افزایش تولید MoonSwatch در کارخانه سوئیس تلاش کرده است. هایک در این رابطه گفت! فرآیند تولید ساعت «سواچ ماه» تا حد زیادی خودکار است و برخی از کارخانه ها 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار می‌کنند, البته تعداد دفیق تولید MoonSwatch یا تعداد فروخته شده از این ساعت را ارائه نکرد.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا وجدانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز