برگزاری جلسه کاربردی به منظور نظارت دقیق بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۸۳۰۹
برگزاری جلسه کاربردی به منظور نظارت دقیق بر عملکرد دفاتر پیشخوان دولت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی در حاشیه بیست و یکمین جلسه کمیته نظارت بر تعهدات و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان خراسان رضوی، با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر دفاتر پیشخوان و رسیدگی به تخلفات صورت‌گرفته توسط آنها، از ارجاع پرونده 14 دفتر متخلف به کمیته کشوری نظارت بر تعهدات دارندگان پروانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان و رییس کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان با تاکید بر رعایت کامل مقررات، خواستار نظارت و سرکشی مستمر مسئولان انجمن صنفی از این دفاتر شد و گفت: لازم است با نظارت بر عملکرد دفاتر، به دنبال رفع مشکلات و افزایش کیفیت ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت نیز بود.

وی تصریح کرد: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان مکلفند تمام شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند زیراکه سهل انگاری و سرپیچی از اجرای آن مشمول جریمه‌ای متناسب با میزان تخلف آن ها است.

رییس کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت واگذاری خدمات دستگاه‌ها به دفتر پیبشخوان افزود: شرکت ها ملزم هستند خدمات را به تمامی دفاتر متقاضی دارای شرایط ارایه دهند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان به دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف نظیر گرانفروشی، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا موارد مشابه دیگر، با مراجعه با سامانه ۱۹۵ و درج شکایت نسبت به ارسال و پیگیری گزارش خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز