صدور ده مجوز جدید برای دفاتر خدمات الکترونیک دولت در هرمزگان

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۳۵
صدور ده مجوز جدید برای دفاتر خدمات الکترونیک دولت در هرمزگان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان از فعالیت 219 دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در استان خبر داد و گفت: 10 مجوز برای دفاتر پیشخوان دولت و ارتباطات روستایی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان، از فعالیت 146دفتر پیشخوان خدمات دولت و 73 دفتر ICT روستایی در استان هرمزگان خبر داد و بر ضرورت برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی طبق قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر فناوری اطلاعات روستایی تاکید کرد.
رییس کارگروه دفاتر پیشخوان استان افزود: در آخرین جلسه کارگروه مجوز پنج پروانه دفتر پیشخوان شهری و پنج پروانه دفتر ict روستایی صادر و همچنین پنج مجوز دیگر تمدید، دو جابه جایی تایید و دو دفتر پیشخوان تعطیل شد.
رییس کارگروه دفاتر پیشخوان استان به مزایای دفاتر پیشخوان وICT روستایی اشاره کرد و افزود: سهولت دسترسی مردم به خدمات دستگاههای اجرایی، صرفه جویی در انرژی، زمان و کاهش ترددهای غیر ضروری شهروندان از جمله مزایای این دفاتر است که در شرایط ویژه متاثر از شیوع ویروس کرونا نقش آنها پررنگ تر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما