گران قیمت ترین موبایل ها در سال ۲۰۲۳

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۴۹۹۷
گران قیمت ترین موبایل ها در سال ۲۰۲۳
گران قیمت‌ترین گوشی‌های موبایل، در تعداد محدود و به صورت اختصاصی برای افراد ثروتمند تولید می‌شوند. در طراحی این گوشی‌ها از فلزات باکیفیت وگرانبها و طلا و الماس استفاده شده است.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ گران قیمت‌ترین گوشی‌های موبایل، در تعداد محدود و به صورت اختصاصی برای افراد ثروتمند تولید می‌شوند. 

موبایل ورتو دایموند سیگنیچر

موبایل‌های ورتو به صورت ماشینی تولید نمی‌شوند و دست‌ساز هستند. این گوشی لوکس از پلاتین تهیه شده و روی آن قطعات الماس وجود دارد. از این مدل گوشی فقط 200 عدد تولید شده است و قیمت آن چیزی در حدود 88 هزار دلار است.

موبایل آیفون پرنسس پلاس

این موبایل گران قیمت ویژیگ‌های سایر گوشی‌های آیفون را دارد. این گوشی توسط طراح اتریشی پیتیر آلیسون طراحی شده است. این موبایل دارای 318 تراشه الماس است. قیمت این گوشی 176 هزار 400 دلار است.

گوشی هوشمند بلک دایموند

گوشی سونی اریکسون بلک دایموند، یکی دیگر از گوشی‌های گران‌ قیمت این فهرست است که قیمت 300 هزار دلار است. این گوشی توسط جارن گو برای سونی اریکسون طراحی  شد. این گوشی دارای آینه پلی کربونات و تکنولوژی ال ای دی ارگانیک است. این گوشی گران قیمت با دو الماس تزئین شده است.

گوشی ورتو سیگنیچر کبری

این گوشی با قیمت 331 هزار دلار به فروش می‌رسد. در این گوشی یک مار کبری در پشت تلفن طراحی شده است. این طراخی منحصر به فرد توسط یک جواهرساز فرانسوی طراحی شده است. این گوشی دارای دو الماس، دو زمرد و 439 یاقوت است.

گوشی گرسو لاکژور لاس وگاس جکت پات

این گوشی در سال 2005 در سوئیس عرضه شد. این گوشی از طلای جامد به وزن 180 گرم ساخته شده است. پنل پشتی آن با چوب‌های آفریقایی طراحی شده است که گران‌ قیمت‌ترین چوب در جهان محسوب می‌شوند. کلیدهای آن از سنگ قیمتی یاقوت تهیه شده استو محموعه این عوامل باعث می‌شود که این گوشی جزو گران‌ترین گوشی‌های جهان باشد.

دایموند کریپتو اسمارت فون

این گوشی برای افراد ثروتمندی که از این نوع گوشی استفاده می‌کنند ساخته شده است. قیمت این گوشی بیش از یک میلیون و 300 هزار دلار است. این گوشی از پلاتین خالص و جامد و کلید اصلی با طلای 18 عیار ساخته شده است. تعداد زیاید الماس در طراحی این گوشی استفاده شده است.

گوشی گلدویش له میلیون

این گوشی توسط طراح معروف امانوئل گیت طراحی شده است که جواهرات و ساعت‌های زیادی طراحی کرده است. این گوشی در سوییس عرضه شده این گوشی با طلا و الماس تزئیین شده است و قیمت آن یک میلیون و 300 هزار دلار است. همچنین این گوشی در رکورد جهانی گینس به عنوان گران‌ قیمت‌ترین گوشی به ثبت رسیده است.

گوشی آیفون 3 جی کینگ باتم

این آیفون دارای 138 الماس به روی  بدنه است که قیمت آن را به دو میلیون و 400 هزار دلار می‌رساند. یک الماس سفید جذاب به وزن 6.6 قیراط به عنوان دکمه اصلی ارائه می‌شود که زیبایی این گوشی را دوچندان می‌کند.

گوشی آیفون 5 بلک دایموند

آیفون 5 بلک دایموند از طلا، الماس و بسیاری دیگر از سنگ‌های قیمتی ساخته شده است. طراحی این گوشی بسیار زیبا است و آن با را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های گران قیمت تبدیل می‌کند. این گوشی دارای قیمت 15 میلیون و 300 هزار دلار است و تنها تعداد معدودی از آن در دنیا وجود دارد.

گوشی آیفون 6 فالکون سوپرنوا پینک

این گوشی، گران قیمت‌ترین موبایل است که از پلاتین، طلا 24 عیار و رزگلد ساخته شده است. این گوشی یه قیمت 48 میلیون دلار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز