مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین معرفی شد

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۰۱۵۲
مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور، ابوالفضل موتابها به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ آیین تکریم و معارفه مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با حضور ناصر اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی روز پنجشنبه در این نیروگاه برگزار شد.

اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در این مراسم با تشریح شرایط تولید برق در تابستان امسال گفت: امسال با توجه به کاهش بارندگی ها و پایین بودن سطح ذخایر سدهای آبی، تابستان حساسی پیش رو داریم که بر همین اساس، بیش از 95 درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه های حرارتی است. 

وی بیان کرد: حضور مهندس علی فرهور مدیرعامل سابق نیروگاه شهید رجایی در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان مدیرعامل در این شرایط حساس و سال ها تجربه ارزنده ایشان در صنعت تولید برق، فرصتی است تا با انجام برنامه ریزی های مناسب و مطلوب از سوی ایشان در این حوزه، واحدهای نیروگاهی از آمادگی کامل برای تولید در تابستان امسال برخوردار شوند.

image_2022_6_16-21_29_37_460_H9H

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در ادامه افزود: مهندس فرهور از مدیرانی است که برای بهبود شرایط کنونی صنعت برق، دیدگاهها و پیشنهادهای مناسبی ارائه داده و همواره نگاه رو به توسعه و پیشرفت و تعالی داشته است و در این راستا نیروگاه شهید رجایی نیز به عنوان یک مجموعه استاندارد در حوزه صنعت برق شناخته می شود و ظرفیت انسانی خوبی در این مجموعه پرورش یافته است.

اسکندری به وضعیت فعلی صنعت برق اشاره کرد و گفت: انتظار زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر 80 میلیون نفری است و صنعت تولید برق، حساس ترین بخش تولید کشور محسوب می شود که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی در همه شرایط هستیم.

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی یادآورشد: تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، سرآمد و موفق بوده و بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.

image_2022_6_16-21_29_36_748_KfF

وی اظهار داشت: بخش تولید در صنعت برق از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی از حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که بایستی مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود در این بخش را بررسی و حل کنیم.

اسکندری در ادامه با اشاره به تجارب ارزنده ابوالفضل موتابها مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی گفت: مدیر خوب بایستی جرات و شهامت تصمیم گیری داشته باشد که خوشبختانه با سابقه خوبی که مهندس موتابها در صنعت تولید برق داشته اند و نتایج خوبی که از عملکرد ایشان داشته ایم، پیش بینی می کنیم سرعت حرکت روبه جلویی که پیش از این با حضور مهندس فرهور وجود داشت، تداوم یافته و حتی افزایش یابد.

 معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در ادامه با اعلام رضایتمندی وزیر نیرو از کارکنان این صنعت تصریح کرد: کارکنان این صنعت علیرغم تحریم ها و مشکلات مالی، سرافرازانه و رو به پیشرفت، همواره حرکت رو به تعالی داشته اند.

image_2022_6_16-15_1_22_88_m6I

ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، دارای مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز است که از سال 1375 در نیروگاه فعالیت می کند و پیش از نیز مدیر عامل نیروگاه، مدیریت نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی را بر عهده داشت.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز