نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۸۶۷۰
نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی از 20 تیرماه در قزوین برپا می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ احمد خورگامی در این باره اظهارداشت: نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی، با هدف کمک به تحقق شعار رونق تولید و با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی از ۲۰ تا ۲۴ تیرماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

خورگامی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی برای معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه ساز استفاده از دستاوردهای نوین برای فعالان این عرصه است.

وی بیان کرد: نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی به مدت پنج روز با حضور واحدهای تولید کننده و عرضه کننده  از استان های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان، قم و آذربایجان شرقی برپا می شود.

203-1100x700

خورگامی یادآورشد: لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، صنایع چوبی، لوستر، دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی و دستباف از جمله فعالیت های مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

این مسئول یادآورشد: نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز