نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۲ مهر ماه در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۸۱۷۵۶
نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۲ مهر ماه در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان از 12 مهر ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ احمد خورگامی در باره این نمایشگاه تخصصی اظهارداشت: : صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می شود و این صنعت را می توان به عنوان یکی از مهم ترین محرکه های اقتصادی جوامع بشری تلقی کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه همه روزه شاهد تولید مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم ، لذا یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این 

فرآورده ها آشنا کردن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان است و در این راستا برگزاری نمایشگاه ها می تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

خورگامی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ 12 لغایت 15 مهر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی تولیدات و محصولات خود را در 

زمینه های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی، محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان متخصص و عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز