رویکرد سازمان تبلیغات در دوره تحول رویکرد « تبیینی » خواهد بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۴۶۶۶
رویکرد سازمان تبلیغات در دوره تحول رویکرد « تبیینی » خواهد بود
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: سازمان تبلیغات بنا دارد به یک سازمان تبیینی با حفظ رسالت تبلیغ تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام یوسف پورآرین در دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی که در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات به نسبت چند سال گذشته تغییرات بسیار جدی کرده و در دوران تحولی خود به سر می برد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات باید به روز شود، افزود: سازمان تبلیغات باید به یک سازمان تبیینی با حفظ رسالت تبلیغ تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: رسالت اصلی سازمان در شرایط فعلی جهاد تبیین با اولویت تمرکز بر روی بانوان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه برنامه پیش روی ما در نیمه دوم سال تمرکز بر روی جهاد تبیین با محوریت بانوان و نوجوانان است، عنوان کرد: شرایط امروز جامعه نیز بیش از هر زمانی اهمیت جهاد تبیین برای بانوان و جوانان را مشخص کرده است.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه حمایت لازم در حوزه عفاف و حجاب و فرزندآوری در استان قزوین وجود ندارد، ادامه داد: علی رغم حمایت های کم صورت گرفته برنامه های مختلفی در حوزه بانوان و با نگاه تبیینی برنامه ریزی شده است. 

وی در پایان یادآور شد: باید به دنبال این باشیم که سازمان تبلیغات اسلامی به مرکز رشد و تعالی تبدیل شود و ماحصل این فرایند شکل گیری جامعه ای مملو از نخبگان فرهنگی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز