خدمت به زائران خانه خدا و عتبات عالیات یک کار معنوی و ماندگار است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۴۹۴۸
خدمت به زائران خانه خدا و عتبات عالیات یک کار معنوی و ماندگار است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: خدمت به زائران خانه خدا و عتبات عالیات یک کار ارزشمند معنوی و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم معارفه مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین روز شنبه با حضور سید صادق حسینی معاون وزیر ارشاد، رئیس سازمان حج و زیارت کشور، حجت الاسلام حاجی ابراهیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری رهبری در منطقه تهران، ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مدیران کاروان ها و آژانس های زیارتی، آزاد مشاور امور استان های سازمان حج و زیارت ، طاهرخانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و مدیران کاروان ها و کارگزاران در اداره حج و زیارت قزوین برگزار شد.

3234

ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این جلسه گفت: فعالیت در سازمان حج و زیارت یک کار معنوی و ماندگار است و همکاران این مجموعه در قبل و بعد از مراسم حج کارهای زیادی دارند که قدردان خدمات آنها هستیم.

وی بیان کرد: مدیران گذشته و کنونی حج و زیارت استان هر کدام منشا خدماتی بودند که تجارب آنها در تسهیل و تسریع امور موثر بوده است که جای تشکر دارد. 

در ادامه عباس دمیرچی مدیر سابق حج و زیارت استان گفت: در دو سال گذشته تجربه خوبی کسب شد و در حال حاضر در استان ۲۵ دفتر زیارتی داریم که در ایام کرونا تعداد 10 دفتر تعطیل شد و  ۱۵ دفتر دایر بوده و پاسخگو هستند.

6789

وی اضافه کرد: طرح نوین عتبات که آغاز شد با کمک کارگزاران توانستیم سه مجری عتبات را فعال کنیم و حدود ۷ هزار نفر تاکنون به صورت زمینی و هوایی به این مکان مقدس اعزام شدند.

‌دمیرچی تصریح کرد: سالانه حدود ۷ تا ۸ کاروان حج تمتع از استان اعزام می شود که بعد از کرونا در سال قبل سه کاروان با ظرفیت ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر از زایران مشرف شدند.

وی گفت:در اربعین هم اقدامات خوبی شد و مسئولیت ستاد امور امداد گمشدگان در شهر نجف به مسئولان استان قزوین سپرده شد و کارگزاران خدمت رایگان ارائه کردند و امیدواریم با آسیب شناسی بتوانیم سال های آتی بهتر عمل کنیم.

4321

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات دو ساله عباس دمیرچی مدیر سابق، بشیر سلیمی بعنوان مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز