گوشت مرغ به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شده است

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۴۴۶۲۷۳
گوشت مرغ به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شده است
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی قبلی گوشت مرغ به اندازه کافی تامین و ذخیره سازی شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در جلسه کار گروه فرعی امنیت غذایی استان اظهار کرد: با توجه به روند جوجه ریزی انجام شده کمبودی در تامین مرغ شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان وجود نخواهد داشت . 

وی اضافه کرد: نظارت بر مراکز کشتارگاه مرغ استان با هدف تامین مرغ مورد نیاز و همچنین تامین سهمیه استان برای میدان بهمن تهران نیز با اهتمام پیگیری شود.

عطایی بیان کرد: گوشت منجمد به میزان کافی در سردخانه های استان قزوین ذخیره سازی شده و از این بابت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اقدامات و برنامه ریزی قبلی از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین کالاهایی مثل شکر، برنج و آرد نیز به اندازه مصرف استان تامین شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: برای تامین کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های عیدانه نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده تا شهروندان بتوانند کالاهای اساسی مورد نیاز خودشان را تهیه و مصرف کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز