ترافیک در جاده های استان قزوین سنگین و نیمه سنگین است

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۲۰۳۵
ترافیک در جاده های استان قزوین سنگین و نیمه سنگین است
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان در باندهای شمالی و جنوبی سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های استان اظهارداشت: از قبل از تعطیلات نوروزی تردد در جاده های استان آغاز شده و در این روزها نیز شاهد افزایش تردد و ترافیک در همه محورهای مواصلاتی هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در همه باندهای شمالی و جنوبی استان بویژه محور تهران به قزوین و قزوین به سمت شمال و زنجان نیمه سنگین و سنگین گزارش شده است.

photo_2023-01-05_15-11-20

وی تصریح کرد: تا امروز خوشبختانه با حادثه ناگواری مواجه نبودیم اما دقایقی قبل از بروز یک حادثه در مسیر قزوین به تهران در محدوده نیروگاه مطلع شدیم که تصادف یک خودروی 405 گزارش شده که یک فوتی داشته و عازم محل حادثه هستیم تا وضعیت را بررسی کنیم.

توقف در حاشیه آزادراهها خطرناک است/ حرکت به عقب در آزادراه ممنوع است

سرهنگ ذاکری منش در خصوص بیشترین حوادث در تعطیلات نوروزی گفت: یکی از رفتارهای پرخطر و حادثه ساز توقف خودروها در حاشیه آزادراههاست که بسیار خطرناک است لذا توصیه می شود رانندگان در صورت لزوم فقط در توقف گاهها و مراکز بین راهی توقف کرده و استراحت کنند تا از بروز حوادث مرگبار جلوگیری شود.

ترافیک در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآورشد: یکی دیگر از کارهای خطرناک این است که در رمپ های خروجی آزاد راه شاهد دنده عقب رفتن برخی خودروها هستیم که بسیار خطرناک و حادثه ساز است که اکید تاکید می کنیم از این حرکت در بزرگراهها خودداری شود.

وی گفت: به دلیل لغزندگی جاده ها بر اثر بارش باران از رانندگان درخواست می کنیم حتما فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز هم خودداری کنند.

ذاکری منش اظهارداشت: تغییرات جوی و بارش های متوالی و مه گرفتگی موجب کاهش دید رانندگان می شود لذا توصیه می کنیم رانندگان ضمن توجه به سرعت مجاز، استفاده از نور مه شکن، بستن کمربند و توجه به فاصله از خودروی جلویی با احتیاط رانندگی کنند تا از سوانح پیشگیری شود.

Capture

وی اطلاع از وضعیت راهها و مدیریت در سفر را در ایام تعطیلات نوروزی یادآورشد و گفت: امیدواریم مسافران و رانندگان ضمن توجه به نکات ایمنی و هشدارهای پلیس با دقت رانندگی کنند تا ضمن ایمنی در سفرها ساعات خوی را در تعطیلات نوروزی سپری کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز