اسکان ۵ هزار و ۱۱۲ مسافر نوروزی در فضاهای آموزشی استان قزوین

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۲۵۵۰
اسکان ۵ هزار و ۱۱۲ مسافر نوروزی در فضاهای آموزشی استان قزوین
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از بیست و هفتم اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۱۱۲ نفر مسافر نوروزی در مدارس و خانه‌های معلم اسکان پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این باره اظهارداشت: امسال ۱۴ مدرسه و خانه معلم برای اسکان نوروزی فرهنگیان و سایر افراد در ۶ شهرستان استان مهیا شده است تا پذیرای مسافران نوروزی باشند.

image_2022_2_1-18_44_12_102_gPF

وی بیان کرد: از بیست و هفتم اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۱۱۲ نفر مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان اعم از مدارس و خانه‌های معلم اسکان پیدا کرده‌اند.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: تعداد خانوارهای اسکان‌یافته نوروزی ۱۷۵۳ خانوار هستند که در شهر قزوین ۲ پایگاه اسکان شامل خانه معلم ناحیه یک و پایگاه اسکان آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برای اسکان نوروزی تجهیز شده و همچنین ساختمان‌های آموزش و پرورش الموت غربی و الموت شرقی و دبیرستان فاطمیه کوگیر در بخش طارم سفلی از دیگر پایگاه‌ های اسکان ما در شهرستان قزوین هستند.

11425307_444

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان تاکستان هم ۴ پایگاه اسکان شامل خانه معلم تاکستان، مدرسه شهید داوود در ضیاء آباد و دبیرستان الزهرا در شهر خرمدشت و ساختمان اداره آموزش و پرورش اسفرورین، به اسکان نوروزی مسافران به ویژه معلمان و فرهنگیان اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآورشد: در شهرستان بویین ‌زهرا هم ۲ پایگاه شامل ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان و دبیرستان شهید قربان کرمی شهر شال به اسکان نوروزی مسافران اختصاص پیدا کرده است.

اسکان..

وی بیان کرد: همچنین در شهرستان‌های آبیک، البرز و آوج هم ۳ پایگاه اسکان نوروزی داریم که در شهرستان‌های آبیک و آوج ساختمان‌های اداره آموزش و پرورش این دو شهرستان و در شهرستان البرز هم یک خانه معلم برای اسکان نوروزی مسافران و فرهنگیان تجهیز شده‌اند.

سیاهکالی مرادی اظهارامیدواری کرد با تمهیدات مهیا شده ایام خوشی برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز