تفاهم نامه پارک علم و فنآوری قزوین با شرکت فنآور چینی امضا شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۴۵۳۴۴۷
تفاهم نامه پارک علم و فنآوری قزوین با شرکت فنآور چینی امضا شد
تفاهم ‌نامه سه جانبه پارک علم و فنآوری قزوین، شرکت فنآور چینی و شرکت سامانه های دما نور انرژی سدنا برای مشارکت در استقرار و بهره‌برداری فناوری های نوین امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تفاهم نامه سه جانبه مشارکت در استقرار و بهره‌برداری در پردیس فناوری آبیک فی مابین پارک علم و فناوری قزوین، شرکت سامانه های دما نورانرژی سدنا و شرکت چینی سِدِر به امضا رسید.

این تفاهم نامه سه جانبه با حضور جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین، هادی قزاقی مدیر عامل شرکت سامانه های دما نور انرژی سدنا و چان هوانگ مدیرعامل شرکت سِدِر چین در پارک علم و فناوری قزوین به امضاء رسید.

پارک 2

این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست‌های کلی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز تولیدات دانش بنیان و زمینه‌ سازی برای توسعه اشتغال پایدار و جذب سرمایه گذاران خارجی منعقد شده است.

از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه، امکان همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در راستای حمایت از ایده‌های نو و فناورانه، به ویژه مرتبط با نیازهای توسعه‌ای ملی و فرامنطقه ای و همچنین فراهم آوردن زمینه استقرار واحدهای فناور در بخش تولید است.

انتهای پیام

 

نظر شما