مستند «یحیی» آماده اکران شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۶:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۳۹۶۹
مستند «یحیی» آماده اکران شد
کارگردان و هنرمند قزوینی گفت: مستند «یحیی» برای پخش در رسانه های مختلف آماده اکران شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا قطبی در مورد تولید این مستند اظهارداشت: مستند «یحیی» داستان زندگی شهید والامقام دفاع مقدس «یحیی سعید قطبی» است که در روستایی در نزدیکی مرزن آباد معروف به روستای (طویر) فیلمبرداری و تولید شده است.

وی افزود: تولید مستند «یحیی» پس از حدود ۸ ماه کار شبانه روزی به مرحله اکران رسیده و هم اکنون تدوین این مستند نیز به پایان رسیده است.

تهیه کننده و کارگردان مستند «یحیی» تصریح کرد: مستند «یحیی» یک مجموعه ۴۴ دقیقه ای است که فیلمبرداری بخش عمده ای از آن در استان مازندران و بخش کوتاهی نیز در استان های قزوین و البرز انجام شده است.

13

قطبی افزود: این مستند توسط یک گروه هنری حرفه ای به زبان مازندرانی تولید شده و با زیرنویس است که قابلیت پخش در شبکه های سراسری را دارد.

وی بیان کرد: در شرایطی که رسانه های معاند علیه ارزش ها، کشور، رهبر و مردم ما تلاش می کنند وضعیت کشور را سیاه و خاکستری نشان دهند، این مستند با همه مشکلات تولید شده و آماده اکران است.

قطبی گفت: این مستند پس از دریافت مجوز تولید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کلید خورد و امیدواریم پس از آماده شدن کار، مستند «یحیی» را با رایزنی در شبکه های افق، مستند و سیمای استان های البرز، قزوین و مازندران نیز پخش کنیم.

این هنرمند یادآورشد: بدون تردید امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهداست و نسبت به معرفی این شهدای والامقام خود را مسئول می دانیم لذا تولید این مستند را با هزینه های شخصی و بدون حمایت ارگان ها، نهادها و سازمان ها انجام داده ام و فقط از مسئولان در استان های قزوین، البرز و مازندران به ویژه مدیران صدا و سیما انتظار دارم در اکران فیلم همکاری لازم را انجام دهند.

وی اظهارداشت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری معظم انقلاب مبنی بر رفع موانع از مسیر فعالیت جوانان انتظار دارم زمینه پخش این مستند از رسانه ملی مهیا شود.

12

قطبی یادآورشد: این مستند برای نسل امروز و دهه ۸۰ و ۹۰ هم تاثیرگذار است به طوری که من یحیی را کنار خودم احساس می کنم و با توجه به ارادتی که به خانواده شهدا دارم، این فیلم را به خانواده شهدا تقدیم می کنم.

وی از مسئولان استان قزوین و مازندران به ویژه بخشداری و دهیاری مرزن آباد که برای ساخت مستند «یحیی» همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز