مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به سوالات تلفنی مردم پاسخ داد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۴:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۱۴۳۱
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به سوالات تلفنی مردم پاسخ داد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین با حضور در محل سامانه سامد به سوالات شهروندان در حوزه آب پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین منصور ستوده مدیر عامل این شرکت با حضور در محل سامانه سامد به سوالات تلفنی مردم پاسخ گفت.

محسن ستوده در خصوص پاسخگویی به مردم اظهار داشت: به عنوان یک شرکت خدمت رسان همواره به دنبال دریافت و شنیدن مشکلات، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات مردم استان در حوزه فعالیت‌های جاری خود هستیم تا بتوانیم ضمن ایجاد شفافیت و پاسخگویی مناسب در جهت رفع مشکلات مردم، گام های موثری برداریم.

وی بیان کرد: این طرح مانند میز خدمت است که با استفاده از نظر شهروندان می توانیم با کمک همکاران خود برای بهبود فعالیت های شرکت اقدام کنیم.

ستوده تصریح کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از جمله راههایارتباطی مناسبی است که مردم می‌توانند بی واسطه با مدیران ارشد استان ارتباط برقرار کرده و مشکلات و مطالبات و درخواستهای خود را با آنها در میان بگذارند.

qzrw_c31f88_1685531104

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: مدیران شرکت نیز برحسب وظیفه و بر اساس دعوت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استان به طور متناوب در این محل حضور پیدا می کنند تا بتوانیم ضمن شنیدن مشکلات مردم راهکارهای مناسبی را برای رفع و حل آنها ارائه کنیم.

ستوده افزود: در کنار سامانه سامد روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ نیز ملاقات عمومی و ارتباط چهره به چهره با متقاضیان در این شرکت برقرار است و مراجعین می‌توانند در صورت نیاز در این روز با مراجعه به شرکت آب منطقه ای موضوعات و مشکلات خود را به طور مستقیم با مدیرعامل و معاونان شرکت در میان بگذارند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز