ایده های خلاقانه و تاثیر گذار در پیشبرد برنامه بسیج رسانه استفاده می شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۸۲۲۴۳
ایده های خلاقانه و تاثیر گذار در پیشبرد برنامه بسیج رسانه استفاده می شود
رئیس بسیج رسانه استان قزوین گفت: از ایده های خلاقانه و تاثیرگذار فعالان رسانه برای پیشبرد برنامه های بسیج رسانه در استان استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان روز سه شنبه با حضور مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اصحاب رسانه استان قزوین در محل بسیج اقشار سپاه قزوین برگزار شد‌.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در این نشست گفت: اقدامات فرهنگی و رفاهی مناسبی توسط بسیج رسانه استان انجام شده است. 

وی افزود: تاکنون ۱۸ جلسه هیئت اندیشه ورز برگزار شده و سلسله جلسات اخلاق در رسانه با حضور امام جمعه، نشست هیئت قلم و ارائه خدمات در مناسبت ها به خبرنگاران توسط بسیج رسانه صورت گرفته است. 

photo_2023-06-06_11-57-44 - Copy

کشاورز تصریح کرد: در این تشکل با رویکرد همه جانبه تلاش می کنیم از همه دیدگاهها برای پیشبرد امور استفاده کنیم. 

وی بیان کرد: نشست های بصیرتی ویژه خواهران و جشنواره غذا و مسابقات ورزشی هم تدارک دیده شده تا نشاط فعالان رسانه هم بیشتر شود.

سرهنگ یرلی مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین هم گفت: اصحاب رسانه همواره کمک و یاری سپاه و بسیج در برنامه ها هستند و در اطلاع رسانی موثر بوده اند. 

ثثثث

وی افزود: بسیج رسانه استان توانسته موفق عمل کند و بدون نگاه خطی با رویکرد تعامل منطقی در مسیر وحدت و انسجام همه گروهها حرکت کند.

یرلی یادآورشد: رهنمود رهبری ترویج روحیه ایمان و امید در جامعه است و باید همه کسانی که به منافع ملی اهمیت می دهد در مسیر اهداف نظام گام بردارند. 

در این نشست اصحاب رسانه دیدگاههای خود را بیان کردند. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز