فازهای دوم و سوم شرکت ویتانا امسال در قزوین کلید می خورد

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۲۵۹۷
فازهای دوم و سوم شرکت ویتانا امسال در قزوین کلید می خورد
مدیرعامل شرکت صنعتی ویتانا گفت: با اجرای طرح توسعه و فازهای دوم و سوم ضمن افزایش ظرفیت تولید انواع بیسکویت و ویفر برای 350 نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی عضوکمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان روز سه شنبه از مجموعه شرکت ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

محمدرضا فخرالدینی در این بازدید اظهارداشت: شرکت صنعتی ویتانا یکی از برندهای شاخص تولید بیسکویت در ایران است و با توسعه فعالیتها توانستیم در استان قزوین نیز کارخانه بزرگی راه اندازی کنیم.

photo_2023-06-06_23-01-18

وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی کاسپین قزوین 14 هکتار زمین را برای تولید اختصاص داده ایم و فاز اول در 18 ماه و فاز دوم نیز در 20 ماه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت صنعتی ویتانا تصریح کرد: در مجموعه این شرکت تولیدی و شرکت های تابع آن بیش از 1800 نفر مشغول کار هستند و اخیرا وارد خرید سهام روغن غنچه شده ایم و در بازارهای جهانی و صادراتی هم فعال هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر بازارهای صادراتی عراق و افغانستان حضور فعالی داریم و برند برتر در حوزه مواد غذایی محسوب می شود و درصددیم سهم صادرات به عراق را بالا ببریم.

فخرالدینی گفت: مجموعه شرکت هایی که ویتانا در آنها سهام دارد توانسته برای حدود 4 هزار نفر شغل ایجاد کند و بزودی فازهای بعدی این شرکت را نیز آغاز خواهیم کرد.

photo_2023-06-06_23-01-13

این فعال اقتصادی با اشاره به برخی مشکلات تولیدکنندگان اظهارداشت: بخشی از مشکلات ماهیتی نیستند و با یک هماهنگی و تعامل می تواند حل شود و انتظار داریم نمایندگان مجلس در رفع موانع کمک کنند.

مدیرعامل ویتانا تصریح کرد: در این شرکت روزانه بطور میانگین 150 برگ چک جابجا و رد و بدل می شود و گاهی با یک مشتری دچار مشکلات حقوقی می شویم که متاسفانه در این صورت حل آن در دستگاه قضایی سالها طول می کشد و برای یک مورد همه حسابهای شرکتهای وابسته نیز بسته شده و دچار رکود می شود که این روند منطقی نیست و به تولید آسیب می زند.

وی اظهارداشت: قرار نیست برای مشکل یک فقره چک همه حسابهای اعضای هیئت مدیره نیز بسته شود و ما نتوانیم فعالیت اقتصادی خود را مدیریت کنیم و باید برخورد با یک شرکت بزرگ با یک کاسب جز فرق کند تا آسیب نبینیم.

photo_2023-06-06_23-01-32

فخرالدینی از نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی خواست برای رفع خلع ید از زمینهای این شرکت در شهرک صنعتی خرمدشت که به دلیل مشکلات کرونا امکان اجرای طرح و پیشرفت فیزیکی نبوده دخالت کرده و برای رفع مانع همکاری کنند.

وی بیان کرد: فاز دوم این مجموعه در زمینی به مساحت 3.5 هکتار با ظرفیت تولید 50 تن انواع بیسکویت و ویفر در روز و فاز سوم در 3.5 هکتار وسعت برای تولید شکلات بزودی کلید خواهد خورد که برای 350 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

images

در این مجموعه بزرگ تولید مواد غذایی سالانه 22 هزار تن انواع بیسکویت کرم دار، روکش دار و مغز دار تولید می شود و برای 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز