نمایشگاه دوچرخه،موتورسیکلت و قطعات یدکی در قزوین بر پا شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۴۸۲۷۷۴
نمایشگاه دوچرخه،موتورسیکلت و قطعات یدکی در قزوین بر پا شد
نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتور سیکلت و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ این نمایشگاه تا ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است و شرکت‌ها و نمایندگان معتبر، تولیدات و محصولات خود را در حوزه دوچرخه و موتورسیکلت به صورت اقساط و با شرایط ویژه عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در این خصوص گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت برای افرادی است که قصد خرید موتورسیکلت و یا دوچرخه را دارند.

احمد خورگامی اظهار کرد: همچنین مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه قطعات یدکی،آخرین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصان قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: معرفی کالا و خدمات، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی و افزایش اطلاعات متخصصان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی با بیان اینکه نمایشگاه فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و ایجاد می کند، افزود: حضور در نمایشگاه، فرصت مغتنمی برای عرضه توانمندی‌ها و تبادل دانش فنی شرکت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسابقه و حرکات نمایشی توسط هیات دوچرخه سواری اجرا خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان و متخصصین دایر است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز