محدودیت‌های ترافیکی در قم برای ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۴۸۱۵۳۸
محدودیت‌های ترافیکی در قم برای ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی در شهر و همچنین محورهای استانی قم به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام راحل و برگزاری راهپیمایی سالگرد قیام ۱۵ خرداد اعلام شد.

️به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری راهپیمایی مردم قم به مناسبت قیام ۱۵ خرداد در روز دوشنبه محدودیت و ممنوعیت تردد در برخی از مسیرها اعمال می‌شود.

سرهنگ صدفی بیان داشت: با توجه به اینکه شروع راهپیمایی از میدان روح الله است، توقف در محدوده این میدان تا تقاطع چهارراه شهدا از شب ۱۵ خرداد ممنوع است.

وی ادامه داد: از صبح روز دوشنبه ۱۵ خردادماه تردد و توقف از مسیر تقاطع مجتمع ناشران به سمت تقاطع چهارراه شهدا و همچنین تردد از کلیه معابر فرعی به سمت میدان روح الله ممنوع است.

اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین در محور قدیم قم- تهران

رئیس پلیس راه استان قم نیز از پیش بینی تمهیدات ترافیکی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۴و ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

سرهنگ مختار پناهی عنوان داشت: به دلیل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل حجم ترافیک در محور قم- تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه سنگین خواهد بود و به دلیل افزایش سطح ایمنی در تردد وسایل نقلیه و کاهش حداکثری تصادفات جاده‌ای، در محور قدیم قم- تهران محدودیت و ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

وی بیان داشت: تردد تمامی خودروهای سنگین از جمله تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز شنبه ۳ خرداد تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۴ خرداد در محور جاده قدیم قم - تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: رانندگان این گونه وسائط نقلیه که قصد عزیمت به استان تهران را دارند می‌تواند از آزاد راه ساوه - تهران و آزاد راه قم - گرمسار به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز