راهپیمایی باشکوه مردم قم در سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۴۰۲/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۲۰۳۳
راهپیمایی باشکوه مردم قم در سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد
همزمان با شصتمین سالروز قیام تاریخی مردم قم در یوم الله ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، اقشار مختلف مردم متدین و ولایی این شهر روز دوشنبه با برگزاری راهپیمایی باشکوه با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، راهپیمایان  درحالیکه در پیشاپیش آنان طلاب ، روحانیون ، شخصیت‌های دینی و مذهبی و مسئولان این استان حضور داشتند با اجتماع در میدان روح‌الله و مقابل بیت تاریخی حضرت امام‌(ره) ندای لبیک یا حسین، لبیک یا خمینی و لبیک یا خامنه‌ای سردادند.

 

اجتماع کنندگان در حالیکه تمثال‌های مبارک حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی ، بیرق‌ها منقش به اسامی متبرک اهل بیت‌(ع) و پلاکاردهایی در خصوص قیام خونین ۱۵ خرداد را در دست داشتند، با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق به سمت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه‌(س) به راه افتادند.

 

راهپیمایان با سردادن "شعارهای فیضیه، عاشورا، طلیعه قیام است"،"قم، پیشوا، ورامین فدایی این ملت است" یاد و خاطره شهیدان قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

 

مردان، زنان و جوانان شرکت کننده در این راهپیمایی باشکوه با فریاد "یا مرگ یا خمینی شعار ماندگار است حمایت از ولایت ضامن انقلاب است" و" از نیمه خردادماه این ملت میثاق خونین بسته با ولایت" بر تبعیت محض از ولایت فقیه تاکید نمودند.

 

راهپیمایان همچنین دراین اجتماع باشکوه خشم و انزجار دیرینه خود را از سیاست‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی ابراز کردند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز