معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

برگزاری کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۴۳:۰۶
کد خبر: ۸۵۴۰۲۹
برگزاری کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۰ کارگاه در موضوع‌های تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از طلاق و مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان قم برگزارشده است.

روح الله رمضانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قم گفت: خدمات قابل ارائه‌ای برای جوانان در سطح بخش‌های استان وجود دارد که لازمه ارائه این خدمات ثبت دست کم ۲ تشکل در بخش‌ها و روستای قم است.

وی تأکید کرد: صرفاً در بخش‌هایی می‌توان خدمات ارائه کرد که تشکل ویژه جوانان در آن ثبت‌شده باشد، در حال حاضر فقط در ۲ بخش استان تشکل مخصوص جوانان ثبت‌شده است.

وی ادامه داد: فضای آموزشی مجهزی برای آموزش جوانان در خانه‌های جوان پیش‌بینی‌شده و مدیریت این خانه‌ها نیز در آینده به تشکل‌های جوانان واگذار می‌شود.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۰ کارگاه در موضوع‌های تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از طلاق و مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان قم برگزارشده است.

وی همچنین تأکید کرد: عدم آگاهی از ظرفیت‌های آموزشی و تفریحی یکی از مشکلات اصلی اوقات فراغت در قم بوده که برای حل این مشکل نیز سامانه اوقات فراغت طراحی و در اختیار شهروندان قرار داده‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز