زارعی : سیاست های جهاد کشاورزی باید در راستای تشویق کشاورزان به کشت برنج پرمحصول باشد

۱۴۰۱/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۶:۱۸
کد خبر: ۱۴۱۰۴۰۷
زارعی : سیاست های جهاد کشاورزی باید در راستای تشویق کشاورزان به کشت برنج پرمحصول باشد
منصور علی زارعی ، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعی که رویش حرف داریم این است سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی به‌گونه‌ای باشد که کشاورزان به کشت برنج پرمحصول تشویق شوند ولی متاسفانه این کار انجام‌ نشده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از مازندران ، منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مشکلات و مسائل مرتبط را بازار برنج و مرکبات، اظهار کرد: واردات برنج و عرضه برنج خارجی در این موقعیت مشکلاتی به دنبال داشت.
 
منصورعلی زارعی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با عنوان اینکه محصول برنج پرمحصول در دست کشاورزان ماند، افزود: باتوجه به این مشکل به همه ادارات و وزارت‌خانه اعلام شده که برنج مصرفی خود را از بازار داخلی تهیه کرده و از خرید برنج وارداتی پرهیز کنند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همچنان قیمت برنج پرمحصول پایین است که باید در این زمینه فکر اساسی شود، تصریح کرد: البته این موضوع مهمی است که در دولت‌های گذشته روی کیفیت برنج پرمحصول خوب کار نشده که در زمینه سیاست‌گذاری محصولات کشاورزی بالا بردن کیفیت برنج داخلی را طرح کردیم که کیفی‌تر شدن برنج داخلی مدنظر است.
 
نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوعی که رویش حرف داریم این است سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی به‌گونه‌ای باشد که کشاورزان به کشت برنج پرمحصول تشویق شوند ولی متاسفانه این کار انجام‌ نشده است

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز