هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد استفاده از هوش مصنوعی

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۴۴۰۸
هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد استفاده از هوش مصنوعی
سازمان بهداشت جهانی اخیراً طی اظهار نظری در مورد کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی و سلامت دیجیتال، رعایت جوانب احتیاط در استفاده از این فناوری برای مراقبت‌های بهداشتی عمومی را لازم دانست و مدعی شد که ممکن است داده‌های هوش مصنوعی صحیح نباشد.

خبرگزاری برنا؛ سازمان بهداشت جهانی اخیراً طی اظهار نظری در مورد کاربرد هوش مصنوعی در پزشکی و سلامت دیجیتال، رعایت جوانب احتیاط در استفاده از این فناوری برای مراقبت‌های بهداشتی عمومی را لازم دانست و مدعی شد که ممکن است داده‌های هوش مصنوعی صحیح نباشد.

اگرچه سازمان بهداشت جهانی، اشتیاق خود در استفاده از ظرفیت‌های مثبت هوش مصنوعی را انکار نمی‌کند، اما متولیان آن مدعی هستند که نگرانی‌هایی در مورد نحوه استفاده از این فناوری برای دسترسی به اطلاعات بهداشتی به عنوان یک ابزار پشتیبانی تصمیم یا تشخیص دارند.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که داده‌های مورد استفاده برای آموزش هوش مصنوعی ممکن است مغرضانه تنظیم شده و حاوی اطلاعات گمراه‌کننده یا نادرست باشند. همچنین ارزیابی خطرات استفاده از ابزارهای مبتنی بر مدل‌های گسترده زبانی (LLM) مانند «ChatGPT»، برای محافظت و افزایش رفاه انسان و حفاظت از سلامت عمومی را ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز