عدم دسترسی دو سوم شرکت‌های تجاری آمریکا به فیبر نوری

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۲۵۲۸
عدم دسترسی دو سوم شرکت‌های تجاری آمریکا به فیبر نوری
بر اساس نتایج تحقیقات جدید شرکت مشاوره «Vertical Systems Group»، ساختمان‌های تجاری کوچک (با کمتر از ۲۰ کارمند)، بیشترین رشد در دسترسی به فیبر نوری را در طول سال ۲۰۲۲ در ایالات‌متحده آمریکا داشته‌اند.

خبرگزاری برنا؛ با این وجود بیش از ۳,۸ میلیون ساختمان تجاری در این کشور از اتصال به خدمات شبکه از طریق فیبر بی‌بهره هستند.

این تحقیق نشان می‌دهد که بیش از یک سوم (۳۷%) ساختمان‌های تجاری با بیش از ۲۵۰ کارمند، از طریق سه یا چند ارائه‌دهنده به اتصالات فیبر نوری دسترس دارند، اما نرخ دسترسی سایت‌های کوچک‌تر بسیار پایین است. گزارش‌ها حاکی از آن است که اگرچه ۷۶,۴ درصد ساختان‌های متوسط (تا ۲۵۱ کارمند) به فیبر نوری دسترسی دارند، اما با وجود اختصاص بیشترین رشد دسترسی سال ۲۰۲۲ آمریکا به بخش‌های تجاری کوچک (با کمتر از ۲۰ کارمند)، این آمار برای کسب‌وکارهای کوچک تنها ۱۹.۱ درصد است.

رزماری کوکران، مدیر شرکت «Vertical Systems Group» در این خصوص گفت: «اکثر کسب‌وکارهای جدید متصل شده به فیبر نوری در طول سال ۲۰۲۲، ساختمان‌های کوچک هستند. تأمین‌کنندگان این شبکه شامل صدها شرکت ارائه‌دهنده در سراسر ایالات‌متحده می‌شوند که در مقیاس سراسری، منطقه‌ای و شهری فعالیت دارند.»

گسترش شبکه فیبر نوری ایالات‎‌متحده آمریکا، همچنان توسط عوامل مختلفی مانند تقاضای روزافزون کسب‌و‌کارها برای دسترسی به خدمات شبکه پرسرعت، مشوق‌های مالی دولتی، فعالیت‌های حوزه ادغام‌ها و اکتساب‌ها، سرمایه‌گذاری‌های مشترک و سرمایه‌گذاری‌های خصوصی، در حال تقویت است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز