پیام تبریک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به مناسبت عید نوروز

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۱۲۷۲
پیام تبریک سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به مناسبت عید نوروز
مسعود پیرایش سکاندار ورزش و جوانان استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تبریک گفت.

به گزارش برنا از مرکزی ، مسعود پیرایش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است :

 

نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی‌گر نجوا به درگاه پروردگار یکتا و بر آمدن دست ها به سوی آسمان و ابراز بندگی است، لحظه پایان یک سال و آغاز سالی دیگر.

نوروز یکی از عناصر هویت فرهنگی ایرانیان و یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های معنوی جهان است؛ این آیین کهن آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد.

امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم.

 خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ما ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ایران سرافراز ببندیم.

 گذشت سالی که با موفقیت های ورزشی برای ورزشکاران و جامعه ورزشی استان در رویداد های مختلف ملی ، بین المللی وکشوری و همچنین دستاوردهایی برای جوانان سرزمین آفتاب در حوزه های مختلف اجتماعی توسط سازمان های مردم نهاد همراه بوده است.

بدین‌وسیله اینجانب ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ همکاران گرانقدرم ، کارکنان زحمتکش و پرتلاش در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و شهرستان های تابعه استان، ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان ، مربیان ، داوران ، اعضای هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان به ویژه جوانان مؤمن و متعهد استان و مسئولین دلسوز استان مرکزی و همچنین تمامی خدمتگزاران ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ هجری شمسی و تلاقی آن با بهار دل‌های مومنان، ماه پرخیر و برکت رمضان را محضر گرامیان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سایه‌سار رحمت و محبت گرداننده‌ی ایام، ان‌شاءالله سال پیش‌رو سال ظهور یگانه بهار زندگی شیعیان باشد.

 

نظر شما