جابه جایی یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۶۸۴ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان مرکزی

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۲۳۹۵
جابه جایی یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۶۸۴ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان مرکزی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۶۸۴ مسافر پارسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان به نقاط مختلف کشور جابجا شدند.

به گزارش برنا از مرکزی ، مهرداد جهانی  روز جمعه در  اراک گفت: تعداد مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مسافران در قالب ۱۳۱ هزار و ۲۴ سفر به نقاط مختلف کشور مسافرت کردند.

جهانی با یادآوری وجود سه پایانه مسافری در شهرستان‌های اراک، ساوه و خمین گفت: در بقیه شهرستان‌ها نیز دفاتر مسافری وظیفه ارایه خدمت به مسافران را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: ۸۹۴ هزار و ۶۹ نفر از مجموع مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اتوبوس، ۸۰ هزار و ۴۹۶ نفر با مینی بوس و ۶۴۰ هزار نفر توسط تاکسی‌های بین شهری از این استان به سایر استان‌های کشور مسافرت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۲۱۴ مسافر از مجموع مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، برون استانی و بقیه درون استانی بوده‌اند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز