مشارکت بیش از ۹ هزار دانش آموز هرمزگانی در چهار رشته نظری

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۳۵۴۳
مشارکت بیش از ۹ هزار دانش آموز هرمزگانی در چهار رشته نظری
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری امتحانات شبه نهایی پایه دوازدهم متوسطه دوم نظری در 22 منطقه آموزشی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،محمد قویدل در حاشیه بازید از حوزه های برگزاری این امتحانات، در نواحی یک و دو بندرعباس، گفت: این آزمون ها در راستای اجرای سند تحول بنیادین، ارتقاء علمی و آمادگی دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه دوم نظری برای شرکت در امتحانات نهایی خردادماه 1401 و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان برگزار می شود.

قویدل ادامه داد: آزمون یاد شده برای سه درس هدف در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی از شاخه نظری، برای بیش از 9 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در بازه زمانی 7 تا 14 اسفند ماه 1400پیش بینی شده است که تحلیل و نتایج آن در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، توسعه برنامه های کمی و کیفی در راستای ارتقاء دانش و مهارت دانش آموزان برای شرکت فعال در امتحانات نهایی و آزمون سراسری با رویکرد علمی و هدفمند در دستور کار آموزش و پرورش استان است و از همه ظرفیت ها در تحقق این مهم بهره گرفته می شود.

قویدل اظهارامیداوری کرد؛ با تحقق برنامه های تدوینی و عملی شدن راهبردهای هدفگذاری شده که براستفاده حداکثری از منابع و ظرفیت ها متمرکز است شاهد دستاوردهای خوبی در راستای عدالت آموزشی و ارتقا جایگاه استان در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام

نظر شما