از تأمین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی تا تأمین مسکن جوانان

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۹۰۰۳
از تأمین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی تا تأمین مسکن جوانان
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرلنگه در دیدار با استاندار هرمزگان، مشکلات این شهر را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه با استاندار هرمزگان دیدار و مشکلات این شهر را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

مهدی دوستی در خلال برگزاری این نشست و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، گفت: با توجه به استقرار صنوف آلاینده در سطح شهر بندرلنگه و ضرورت جابه‌جایی این مشاغل و همچنین جانمایی محل احداث ناحیه صنعتی، اعتبار لازم برای تأمین زیرساخت‌های این ناحیه، از جمله ایستگاه پمپاژ آب و پست برق تخصیص پیدا می‌کند.

دوستی افزود: به‌منظور بهبود فرآیند خدمات شهری، تسهیلات کم‌بهره برای تأمین و خریداری ماشین آلات نیز به شهرداری بندرلنگه تخصیص می‌یابد.

وی، دسترسی به مسکن مناسب را حق هر فرد و خانواده ایرانی برشمرد و بیان کرد: دولت خود را موظف می داند، زمینه دسترسی به مسکن را به‌ویژه برای قشر جوان فراهم کند که در همین راستا فرمانداری بندرلنگه می‌بایست هر چه سریع‌تر پیگیری لازم را برای ارائه طرح به منظور واگذاری اراضی 60هکتاری بندرلنگه برای ساخت مسکن انجام دهد.

دوستی گفت: ورود وسائل نقلیه سنگین به معابر شهری بندرلنگه یکی از معضلاتی است که این موضوع باید هر چه زودتر تعیین تکلیف و پیگیری لازم برای تکمیل کمربندی این شهر انجام شود.

وی، دستورات لازم را برای تأمین قیر رایگان جهت تکمیل پروژه‌های شهری و جذب نیروی متخصص در چند رشته شغلی مورد نیاز  شهرداری بندرلنگه نیز صادر کرد.

فرماندار و اعضای شورای اسلامی بندرلنگه همچنین در این نشست از استاندار هرمزگان به‌منظور بازدید از مناطق مستعد توسعه  و ظرفیت‌های شهری به‌ویژه در بخش گردشگری دعوت کردند که بر اساس برنامه‌زمان‌بندی اولیه، استاندار هرمزگان تیرماه به شهرستان بندرلنگه سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز