فرمانده تکاوران دریایی نداجا: نیروهای ارتش همگی دلدادگان حضرت رضا علیه السلام هستند

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۴۸۰۱۲۳
فرمانده تکاوران دریایی نداجا: نیروهای ارتش همگی دلدادگان حضرت رضا علیه السلام هستند
فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش، گفت: نیروهای ارتش همگی دلدادگان حضرت رضا علیه السلام هستند و به عشق این امام والامقام از مرزها و امنیت کشور دفاع می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، کاروان حامل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی و خادمان حضرت رضا علیه السلام با استقبال گرم ارتشیان وارد مقر تکاوران دریایی شدند.

در این آیین امیر فرماندهی تکاوران دریایی نداجا دریا دار دوم ابوالفتح بقایی در مراسم استقبال از کاروان خدام رضوی ضمن تبریک دهه پر فضیلت کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که میزبان پرچم بارگاه نورانی حضرت امام رضا در این پادگان  هستیم.

وی افزود: با مدد حضرت رضا علیه السلام بتوانیم در راهی که قدم گذاشته ایم و در حال خدمت هستیم ثابت قدم باشیم و از این سکان به خوبی حفاظت کنیم و از مرز و کشور خود در برابر تهدیدات دشمنان مصون بداریم.

امیر دریادار دوم بقایی با اشاره به اینکه امروز به واسطه حضور پرچم حرم مطهر رضوی روز پر برکتی برای ارتشیان بود، اضافه کرد: فاصله فیزیکی ما تا حرم مطهر رضوی طولانی است ولی با حضور خدام و پرچم مقدس حرم مطهر رضوی دل های ما به یاد حضرت روشن شد و قلب ما تا حرم امام رضا علیه‌السلام فاصله ای نداشت و این میسر نمی شد مگر به همت و تلاش خادمان و خادمیاران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام که جای شکر دارد.

این مقام نظامی ابراز کرد: ولایتعهدی امام رضا در قلب های ما پایدار است و به برکت این حضور قلبی که امروز ایجاد شد امیدواریم زیارت آن حضرت به زودی نصیب ما شود و از نزدیک آقا را زیارت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش همگی دلدادگان حضرت رضا علیه السلام هستند و به عشق این امام والامقام از مرزها و امنیت کشور دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز