احمد مرادی: نهضت احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای هرمزگان ایجاد شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۲۰:۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۳۱۰۳
احمد مرادی: نهضت احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای هرمزگان ایجاد شود
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خواستار راه‌اندازی نهضت احداث چمن‌های مصنوعی در روستاها شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در  شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، اظهارداشت: عمده روستاهای هرمزگان دارای مشکلات مشخص و مشترکی هستند و به طور کل مرتبا با حدود ده اداره‌کل در ارتباط هستند و دهیاری‌ها با اعتبارات اندکی دارند برای حل مشکلات‌شان ناچار به مشارکت با ادارات کل هستند.

وی افزود: در روشنایی معابر روستایی، دهیاران وقتی به شرکت توزیع برق مراجعه می‌کنند با این پاسخ روبرو می‌شوند که اعتباری ندارند بر همین اساس مجبور می‌شوند خودشان اعتبار لازم را تامین کنند از طرفی در میادین روستایی یک‌سری تیرهای برق وجود دارد که از ابتدا اشتباه جانمایی شده است و منجر بروز تصادفات و تلفات جانی می‌شود و جا به جایی آن‌ها ضرورت به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان‌کرد: مجلس شورای اسلامی طی سال ۱۴۰۰ حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب کرد تا بحث جا به جایی تیرهای برق یکبار برای همیشه حل و فصل شود اما متأسفانه این مسئله هنوز که هنوز است رفع و رجوع نشده است.

وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم مهاجرت معکوس به روستاها را تقویت کنیم باید حداقل امکانات را  فراهم کنیم از طرفی بالا بودن قیمت زمین در روستاها نیز رغبت به مهاجرت از شهرها را کاهش می‌دهد.

احمد مرادی با تاکید بر لزوم توانمند‌سازی روستاها، افزود: تشکیل تعاونی‌های روستایی می‌تواند راهی مطلوب برای توانمندسازی روستاها باشد و با در اختیار قرار دادن ماشین آلات نیز می‌توان خدمات را در روستاها توسعه داد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره از مسئولیت‌هاب اجتماعی و اعتبارات در اختیار برای توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی استفاده کرده است،خاطرنشان کرد: باید در روستاهای استان نهضت ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی راه‌اندازی شود چرا که وجود یک زمین چمن در یک روستا می‌تواند در تفریح جوانان روستا موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز