رئوفی در جمع مردم روستای سهیلی قشم:

رشد چشمگیر طرح های آبرسانی به روستاهای قشم در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۵۵:۵۸
کد خبر: ۶۰۶۸۲۰
رشد چشمگیر طرح های آبرسانی به روستاهای قشم در دولت تدبیر و امید
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاهای شهرستان قشم گفت:شاخص آبرسانی به روستاهای جزیره قشم 83 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در دیدار مردمی با اهالی روستای سهیلی قشم درمسجد جامع این روستا با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: وجه تسمیه نامگذاری هفته دولت مربوط به شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران در اوایل دهه شصت توسط منافقان کور دل می باشد.

وی افزود: با شهادت شهیدان رجایی و باهنرفصل تازه ای در مسیر انقلاب اسلامی ایران گشوده شد و در این هفته دولتمردان به ارائه گزارش اقدمات صورت پذیرفته  به مردم و ارزیابی عملکرد خود می پردازند.

رئوفی با اشاره به برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد : دشمنان نظام اسلامی در عصر حاضر برای تضعیف انقلاب متوسل دامن زدن به اختلافات بین اقوام و مذاهب شده اند و میلیون ها طنز را در فضای مجازی علیه قومیت ها و مذاهب مختلف کشور به صورت گسترده نشر داده اند که هدف اصلی آن استحاله فرهنگی و دامن زدن به اختلافات است .

وی افزود: جنگ خانمان سوز سوریه یکی از مصادیق استحاله فرهنگی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در این کشور بود که تاکنون ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: باید نسبت به مسائلی که به اختلافات قومی و مذهبی دامن می زند حساسیت نشان داد و اسیر این اختلافات نشد .

وی تصریح کرد: کشور ایران با وجود اقوام و مذاهب مختلف در صورتی رشد و ترقی آن بیش از پیش سرعت خواهد گرفت که در کنار یک دیگر همه برای آبادانی ان تلاش کنند.

رئوفی افزود: استان هرمزگان نماد وفاق بین شیعه و سنی  و اتحاد بین اقوام مختلف است که مثابه ایران کوچک می ماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد : حمله به کنگره عظیم حج از دیگر دسیسه های دشمنان برای دامن زدن به اختلافات بین مسلمانان است و این مهم تکلیف الهی است و به هیچ بهانه ای تعطیل بردار نیست و طرح برخی مسائل حاشیه ای درخصوص کنگره عظیم حج بهانه ای بیش نیست .

وی اضافه کرد : بعد از کنگره حج  به عزاداری های ماه محرم و هزینه ها ی که در این ماه می شود حمله می کنند در صورتی که هزینه های این ایام با هزینه های که در سفر به برخی کشورها صرف لحو و لهب می شود قابل مقایسه  نیست و چرا منتقدان ، هزینه های این سفر ها را برای ساخت مدرسه ، خانه بهداشت و فقرا صرف نمی کنند و فقط به عقاید دینی مردم حمله ور شده اند.

رئوفی  افزود: هدف از تشکیل داعش ، القاعده و طالبان آتش افزوزی و دامن زدن به اختلافات بین مسلمانان برای رسیدن کشور های غربی به اهداف شوم خود است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه با قدردانی از مشارکت مردم جزیره قشم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم از جمله در این شهرستان با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به گفتمان عقلانیت رای دادند و دولت تدبیر و امید توجه به خواست های مردم را وظیفه خود می داند.

وی یکی از مشکلات دیرینه مردم قشم را تامین آب بهداشتی به عنوان لازمه زندگی و زیربنای اصلی توسعه بیان کرد و افزود: فرآیند توسعه جزیره از نظر جمعیت و آبادانی مناسب است و امروز با استفاده از چهار پایگاه آب شیرین کن 83 درصد روستاها از آب آشامیدنی برخوردار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان عنوان کرد: مدیران باید به تناسب رشد جمعیت زیرساخت ها را آماده کنند چرا که با افزایش سطح رفاه مردم، مطالبات افزایش می یابد که امید است با استفاده از اعتبارات ملی و جلب مشارکت مردم پروژه های بیشتری به نتیجه برسد.

نظر شما